صادرات مغز پسته سبز دو پوست ایرانی

صادرات مغز پسته سبز دو پوست ایرانی

صادرات مغز پسته سبز دو پوست ایرانی /برای خرید و صادرات مغز پسته به صورت عمده می توانید با واحد فروش و بازرگانی شرکت تولیدی شادیز تماس بگیرید.

صادرات مغز پسته سبز دو پوست ایرانی

یکی از مهمترین و شناخته شده ترین نمونه های مغز پسته ایرانی که بازار اصلی آن صادرات است ، مغز پسته دو پوست سبز و مرغوب است که قیمت آن به کیفیت رنگ آن بستگی دارد.

مغز پسته سبز که از فرآیند پوست کندن پسته خام بدست می آید ، به دلیل کیفیت و قیمت بالاتر ، بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

نمونه های با کیفیت بالا از این محصول برای صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا مانند آلمان ، فرانسه ، اسپانیا ، ایتالیا و … در حجم بالا به صورت فله و بسته بندی استفاده می شود. درجه بندی رنگی این محصول از سبز تیره شروع می شود که نمونه ای با کیفیت است و تا سبز روشن و زرد ادامه دارد که ارزانترین قیمت را دارد.

صادرات مغز پسته دو پوست به اروپا

صادرات مغز پسته دو پوست به اروپا

مغز پسته دو  پوست سبز به عنوان یکی از محصولات دارای آفلاتوکسین صفر بهترین گزینه برای صادرات به کشورهای مختلف اروپایی از جمله آلمان ، سوئیس ، فرانسه ، ایتالیا و نروژ است.

مغز پسته سبز ایرانی که نام های دیگری از جمله مغز پسته بدون پوست ، مغز پسته کالک ، مغز سبز و پوست کنده دارد ، در گریدهای مختلف به بازار عرضه می شود.

این محصولات در ۷ درجه طبقه بندی می شوند که ۵ درجه از آنها مغز پسته سالم هستند اما از نظر سبزی متفاوت هستند (درجه S ، A ، B ، C ، D) و ۲ درجه آن مغز پسته لپه ای است. و شکسته شده اند (درجه F ، G).

اگرچه این نوع مغز پسته در مقایسه با مغزهای معمولی قیمت های بسیار بالایی دارد اما در بازارهای اروپا مشتریان و طرفداران خاص خود را دارد. مهمترین مرحله در تهیه این نوع مغز پسته مرحله تفکیک رنگ است. این جداسازی هم به صورت دستی و هم با استفاده از دستگاه سورت رنگی انجام می شود.

گروه تولید و بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان صادر کننده و تولیدکننده مغز پسته دو پوست سبز که دارای بهترین محصولات و مناسب ترین قیمت است ، آماده عرضه عمده این محصول است.

دوستان عزیز ، برای پیشنهادات بهتر می توانید با همکاران ما در گروه بازرگانی پسته و مغز پسته شادیز تماس بگیرید.

تماس با ما

مغز پسته

پسته سبزصادرات پستهصادرات پسته ایرانیصادرات مغز پستهصادرات مغز پسته ایرانیصادرات مغز پسته دو پوستصادرات مغز پسته دو پوست ایرانیصادرات مغز پسته سبزصادرات مغز پسته سبز ایرانیمغز پسته ایرانیمغز پسته دو پوستمغز پسته دو پوست ایرانیمغز پسته دو پوست سبزمغز پسته دو پوست شادیزمغز پسته سبزمغز پسته سبز ایرانیمغز پسته سبز دو پوستمغز پسته سبز شادیزمغز پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *