فروش انواع پسته نمکی ایران در ترکمنستان

فروش انواع پسته نمکی ایران در ترکمنستان

فروش انواع پسته نمکی ایران در ترکمنستان / پسته شور در ترکمنستان فروش بسیار خوبی دارد. بازار ترکمنستان به عنوان یکی از بازارهای هدف پسته ایران شناخته می شود.

فروش انواع پسته نمکی ایران در ترکمنستان

ترکمنستان معمولاً هر دو نوع پسته شور و خام فرآوری شده را از ایران به صورت عمده خریداری می کند. البته بسته های صادراتی پسته فله متنوع است و درصد زیادی از بازار ترکمنستان با پسته شور در بسته های وکیوم شده آشنا هستند.

بسته های کوچک پسته به ویژه در اوزان یک کیلو و نیم کیلویی در این کشور قابل فروش است ، اما درصد فروش عمده ، به ویژه بسته های وکیوم شده ، از بسته های کوچک بیشتر است.

چه نوع پسته ای به ترکمنستان ارسال می شود؟

چه نوع پسته ای به ترکمنستان ارسال می شود؟

پسته ایران انواع مختلفی دارد. بیشتر باغ های پسته ایران در استان های کرمان ، خراسان و یزد وجود دارد. که از نظر ظاهری کاملاً متفاوت هستند. انواع اصلی پسته تولید شده در ایران با نام های زیر شناخته می شوند.

احمد آقایی – اکبری – فندقی – کله قوچی – بادامی

هر یک از این محصولات در گریدهای مختلف کیفیت ، اندازه های مختلف و بسته بندی های مختلف در بازار عمده فروشی موجود است.

برای صادرات پسته ، ابتدا باید بفهمیم که چه نوع پسته ای در بازار کشور مقصد بیشتر مورد تقاضا است و محصول را بر اساس آن تهیه ، فرآوری و ارسال کنیم.

برای صادرات پسته ابتدا باید بفهمیم که چه نوع پسته ای بیشتر در بازار کشور مقصد مورد تقاضا است و محصول را بر اساس آن تهیه ، فرآوری و ارسال کنیم.

بازار ترکمنستان یکی از بازارهای اصلی فروش پسته ایرانی است. ترکمنستان به عنوان همسایه شمالی ایران روابط تجاری خوبی با ایران دارد. بیشتر کالاهای صادراتی از گمرک مشهد یا کرمان به شهرستان عشق آباد ارسال می شود و امور ترخیص در این شهر انجام می شود. اما بازار ترکمنستان به چندین قسمت تقسیم شده است. بخشی از این بازار تمایل به خرید پسته ارزان قیمت دارد و در بخشی دیگر کیفیت محصول از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل باید بازار نهایی مصرف تعیین شود تا کیفیت کلاس پسته مشخص شود.

پسته اغلب در ۳ کلاس مختلف تولید و صادر می شود:

  • پسته طبیعی خندان (NO)
  • پسته آبخندان یا مکانیک خندان (MO)
  • پسته ترکیبی از NO و MO است.

قیمت روز پسته صادراتی به ترکمنستان

قیمت روز پسته صادراتی به ترکمنستان

برای تعیین قیمت پسته صادراتی به ترکمنستان ، برخی از ویژگی ها و پارامترها باید تعیین شود. زیرا تنوع زیادی دارد و تعیین دامنه قیمت برای خرید پسته امکان پذیر نیست و باید در زمان عقد قرارداد قیمت دقیق آن مشخص شود.

به همین دلیل ، با مشخص کردن موارد زیر ، می توانید از همکاران ما قیمت ها را دریافت کنید:

  • نوع پسته (اکبری ، احمد آقایی ، بادامی ، کله قوچی ، فندقی)
  • سایز (اونس) پسته
  • کلاس کیفیت پسته (MO ،NO یا ترکیبی از هر دو) 
  • درصد پسته دهان بست
  • نوع بسته بندی
  • خام یا شور بودن پسته
  • مکان و تحویل اینکوترمز

برای داشتن یک قیمت خوب و رقابتی ، حذف واسطه ها یکی از مهمترین وظایف در تجارت است. در این راستا ، بیشتر تاجران سعی در برقراری ارتباط با کارخانه ها و پایانه های اصلی ضبط و فرآوری پسته دارند.

یکی از شرکتهای فعال در زمینه صادرات پسته در ایران ، مجموعه تولیدی و تجاری شادیز است. در این مجموعه انواع پسته ، مغز پسته و خلال پسته تولید و به بازار کشورهای مختلف ارسال می شود.

در صورت نیاز به خرید پسته و دریافت گواهینامه های بهداشتی لازم می توانید با واحد فروش شرکت شادیز تماس بگیرید.

 با ما تماس بگیرید

پسته

انواع پسته ایرانانواع پسته نمکیپسته شادیزپسته نمکیپسته نمکی ایرانپسته نمکی شادیزفروش انواع پستهفروش پستهفروش پسته ایرانفروش پسته ایرانیفروش پسته در ترکمنستانفروش پسته نمکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *