فروش پسته درجه یک ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته

فروش پسته درجه یک ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته خام و درجه یک ایرانی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

فروش پسته

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد پسته درختی کوچک است و در مناطق کویری در مناطق مختلف ایران مانند استان کرمان،یزد و مشهد بصورت عمده کشت می شود پسته های ایرانی از مرغوب ترین پسته ها در دنیا از نظر طعم و کیفیت هستند.

پسته های ایرانی انواع مختلفی دارند بصورتی که تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی و معرفی شده است معروف ترین انواع پسته ایران عبارتند از پسته اکبر ی،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی هر یک از انواع پسته خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند انواع پسته از نظر ظاهری به دو دسته کلی تقسیم می شوند پسته های بادامی و پسته های فندقی .پسته ها یی که ظاهر کشیده و بلند دارند جزو ارقام بادامی و پسته هایی که ظاهری گرد و کروی دارند جزو ارقام فندقی می باشند .

قیمت پسته

قیمت پسته با توجه به نوع،کیفیت مغز،انس و تازگی آن محاسبه می شود نرخ ارز از موارد تاثیر گذار بر پسته های صادراتی است میزان عرضه و تقاضا هم چنین واسطه ها نیز بر قیمت پسته تاثیر به سزایی دارند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب ایرانی را بصورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید. شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شمغار ه تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

فروش پستهفروش پسته ایرانیفروش پسته درجه یکفروش پسته درجه یک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *