مرکز خرید پسته فندقی _شرکت خشکبار شادیز

مرکز خرید پسته فندقی

مرکز خرید پسته فندقی _شرکت خشکبار شادیز از معتبر ترین مراکز فروش پسته فندقی درجه یک ایرانی بصورت دست اول و بدون واسطه در ایران می باشد.

مرکز خرید پسته فندقی

پسته فندقی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین انواع پسته های ایرانی است این پسته از ارقام ریز پسته به شمار می آید و ظاهری گرد و کروی دارد به دلیل شباهت این پسته به میوه فندق به آن پسته فندقی می گویند.

این پسته قیمت ارزان تری نسبت به سایر انواع پسته دارد از طرفی مغز قرمز و خوش طعمی دارد به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد بیشترین حجم از پسته های تولیدی ایران متعلق به پسته فندقی است از پسته فندقی بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود انس این پسته بالا است که نشان دهنده کوچک بودن اندازه آن است پسته فندقی علاوه بر مصرف بالای داخلی میزان صادرات بالایی نیز دارد پسته فندقی بیشتر به کشورهای همسایه و کشورهای آسیایی مانند چین صادر می گردد.

پسته فندقی با پسته کله قوچی از یک خانواده است اما پسته فندقی ریز ولی پسته کله قوچی درشت است پسته فندقی نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید بیشترین سطح زیر کشت این پسته متعلق به استان کرمان و منطقه رفسنجان می باشد.

پسته فندقی در انواع خندان،آبخندان و مخلوط خندان و دهان بست در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسد پسته های فندقی خندان و دست چین شده قیمت بالاتری نسبت به پسته های فندقی آبخندان دارند.

شرکت خشکبار شادیز از بزرگ ترین مراکز تامین و فروش پسته فندقی بصورت خام و عمده در ایران است دوستان عزیز می توانند مرغوب ترین پسته فندقی را بصورت دست اول و مستقیم از تولید کننده در این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

خرید پسته فندقیمرکز خرید پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *