فروش عمده بادام محب کاغذی _ بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام محب

فروش عمده بادام محب کاغذی _ بازرگانی شادیز عمده بادام محب پوست کاغذی را بصورت خام و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش عمده بادام محب

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی از محبوب ترین انواع بادام درختی است پوست این بادام بسیار نازک و شکننده است و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود از این بادام بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود این بادام مغز بسیار خوش طعم و تردی دارد.

بادام محب نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است که از آن برای پذیرایی از مهمانان و برای صادرات استفاده می شود از مهم ترین ویژگی های این بادام میزان مغز بالای آن است درصد مغز بادام محب از بادام سنگی و بادام مامایی بیشتر است .

بادام محب علاوه بر کیفیت خوب قیمت مناسبی نیز دارد که افراد مختلف از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند پوست نازک این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن می شود به همین دلیل مغز این بادام ماندگاری بالاتری دارد و تازه تر می ماند از طرفی شرایط انبار داری آن آسان تر است.

بادام محب خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مصرف بادام محب سبب استحکام استخوان ها و دندان می شود خوردن بادام به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند هم چنین از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

بازرگانی شادیز بادام محب پوست کاغذی را بصورت عمده با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدر س سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام محب عمدهعمده بادام محبفروش بادام محبفروش بادام محب کاغذیفروش عمده بادام محب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *