فروش عمده گردو بوانات _ مجموعه خشکبار شادیز

فروش عمده گردو بوانات

فروش عمده گردو بوانات _ مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین گردوی تولیدی بوانات را بصورت مستقیم از کشاورز به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش عمده گردو بوانات

گردوی بوانات از گذشته تا به امروز به دلیل دارا بودن طعم بسیار خوب و کیفیت عالی در بین مردم زبانزد بوده است بوانات از شهرهای سردسیری استان فارس و قطب مهم تولید و فروش گردوی درجه یک در استان فارس است.

گردوی تولید شده در بوانات علاوه بر طعم خوب پوست نازک و مغز سفید و پر چربی دارد که به محبوبیت آن افزوده است گردوی بوانات پس از برداشت به بازارهای داخلی و نیز کشورهای خارجی صادر می گردد.

گردو از مهم ترین محصولات کشاورزی این شهرستان است آب و هوای خوب این استان سبب تولید گردوهایی با درجه کیفی بالا در استان فارس شده است.

گردو درختی مرتفع و گسترده است که ارتفاع آن به ۲۰ متر نیز می رسد این درخت در آب و هوای معتدل و نیمه معتدل کوهستانی رشد می کند درخت گردو از درختان چند منظوره و بسیار ارزشمند است که علاوه بر میوه از ریشه،ساقه،برگ و چوب آن در صنایع مختلف استفاده می شود مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد چربی موجود در گردو سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود امگا۳ موجود در گردو به تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

مجموعه خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک بوانات را به صو رت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند جهت هماهنگی در زمینه خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو بواناتف روش عمده گردو بواناتفروش گردو بواناتگردو بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *