قیمت فروش بادام سنگی _شرکت بازرگانی شادیز

قیمت فروش بادام سنگی

دقیمت فروش بادام سنگی _شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی درختی درجه یک ایرانی را بصورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت فروش بادام سنگی

قیمت بادام سنگی با توجه به درصد مغز و مرغوبیت یا عدم مرغوبیت آن تعیین می گردد هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد بادام سنگی از معروف ترین بادام های ایرانی است و به علت دارا بودن قیمت متعادل میزان فروش بالایی دارد قیمت خرید بادام سنگی بصورت عمده پایین تر و مقرون به صرفه تر است

معرفی بادام سنگی

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست ضخیم و بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود به همین دلیل به آن بادام سنگی می گویند.درخت این بادام مقاومت بالایی در برابر خشکی و کم آبی دارد و به دلیل سازگار بودن در مناطق مختلف ایران مانند استان فارس،چهارمحال بختیاری،کرمان و خراسان بصورت عمده کشت می شود .

بادام سنگی میزان خرید و فروش بالایی در بازارهای داخلی دارد البته این بادام متقاضیان بسیاری نیز در کشورهای مختلف دارد و بصورت مغز و با پوست به کشورهای متقاضی صادر می گردد.

از مغز بادام سنگی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و  در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز بادام سنگی میزان چربی بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع بادام دارد روغن بادام را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند.

شرکت شادیز عمده بادام سنگی درجه یک و خام ایرانی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عزیز ارائه می نماید در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

فروش بادام سنگیقیمت بادام سنگیقیمت فروش بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *