مرکز فروش پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز فروش پسته رفسنجان

مرکز فروش پسته رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز مرکز فروش انواع پسته درجه یک رفسنجان بصورت مستقیم و بدون واسطه در ایران می باشد.

مرکز فروش پسته رفسنجان

پسته رفسنجان از با کیفیت ترین و خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران می باشد شهرستان رفسنجان بزرگ ترین قطب تولید و فروش انواع پسته در استان کرمان است  رفسنجان به دلیل دارا بودن آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا،محل خوبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است.

پسته های تولیدی رفسنجان به عنوان بهترین پسته ی ایرانی در دنیا مشهور می باشند مهم ترین ارقام پسته رفسنجان عبارتند از پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی . هر یک از انواع پسته رفسنجان با انس های مختلف در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود پسته رفسنجان به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای عربی صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش خشکبار در ایران،انواع پسته خام ر فسنجان را بصورت مستقیم از تولید کننده با کیفیت عالی به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

تقسیم بندی پسته های ایرانی

پسته های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند و به طور کلی به دو دسته پسته بادامی و پسته فندقی تقسیم می شوند پسته هایی که ظاهر کشیده و بلند دارند جزو ارقام بادامی هستند مانند پسته اکبری و احمد آقایی پسته هایی که ظاهری گرد و کروی دارند جزو ارقام فندقی می باشند مانند پسته کله قوچی و فندقی. البته این تقسیم بندی فقط از نظر ظاهری است و هر یک انواع پسته از نظر دیگر خصوصیات با یکدیگر متفاوت می باشند.

جهت خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آد رس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش پسته رفسنجانمرکز فروش پستهمرکز فروش پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *