فروش گردو با پوست ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردو با پوست ایرانی

فروش گردو با پوست ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردوی ایرانی با پوست خشک را به صورت مستقیم از باغدار همراه با تخفیف ویژه به فروش می رساند.

فروش گردو با پوست ایرانی

گردو از جمله آجیل های بسیار محبوب در بین خریداران و مصرف کنندگان است که به دو صورت با پوست و بدون پوست به بازار عرضه می گردد. خرید گردوی با پوست نیازمند داشتن اطلاعاتی است که در ادامه مطلب به چند نکته از آن اشاره می نماییم.

نحوه تشخیص گردوی مرغوب

برای خرید گردوی با پوست باید به نکات ویژه ای توجه کرد از جمله پوست گردو، پوست گردوهای درجه یک، صاف و روشن است و لک یا شکستگی ندارد. هنگام خرید گردوی با پوست گردوهای سنگین تر را انتخاب کنید زیرا گردوهایی که وزن کمتری دارند پوک می باشند و یا مغز نامرغوبی دارند گردوی سنگین نشان دهنده پر مغز بودن آن است.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در خرید گردوی با پوست تازگی آن است گردوهای قدیمی بوی کهنگی می دهند پس توجه کنید گردویی که خریداری می کنید تازه باشد. یکی از مزیت های خرید گردو با پوست زمان ماندگاری بالاتر و حفظ تازگی و کیفیت مغز آن تا زمان استفاده است از طرفی قیمت خرید گردو با پوست از خرید مغز گردو مقرون به صرفه تر و پایین تر است.

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند و قیمت آن ها با توجه به نوع و کیفیت آن ها متفاوت است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و چربی بسیار با کیفیت می باشند. گردو میوه ای ارزشمند است که خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد . مغز گردو بیشترین میزان چربی های مفید امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد امگا۳ به سلامت مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان کمک می کند.

مصرف گردو تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری ها دارد. مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی گردو از نوع اشباع نشده است و سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.

قیمت گردو با پوست

قیمت خرید گردوی با پوست با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،درشتی و کوچکی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود. میزان خرید نیز بر قیمت گردو تاثیر گذار است هر چه حجم خرید گردوی با پوست بیشتر باشد قیمت آن پایین تر است. قیمت گردو در فصل های اولیه برداشت مناسب تر از ایام پایانی سال است زیرا با افزایش میزان عرضه و تقاضا قیمت گردو نیز  روند صعودی پیدا می کند.

فروش گردوی تازه و درجه یک ایرانی با پوست و به صورت عمده از طریق این مجموعه با قیمت بدون واسطه انجام می پذیرد.

جهت سفارش محصول و آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو ایرانیفروش گردو ایرانی با پوستفروش گردو با پوستفروش گردو با پوست ایرانیگردو با پوست ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *