فروش و صادرات گردو ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش و صادرات گردو ایرانی

فروش و صادرات گردو ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات گردوی مرغوب ایرانی به کشورهای متعدد خارجی در ایران فعالیت می نماید.

فروش و صادرات گردو ایرانی

کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات آن را به خود اختصاص داده است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند به همین دلیل از میزان فروش و صادرات پر رونقی برخوردار هستند.

انواع مختلف گردو های ایرانی شامل گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی است گردو های ایران بیشتر استان های فارس،کرمان،همدان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تولید می گردد و به بازارهای داخلی و خارجی صادرات می شود.

صادرات گردو به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی،کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی انجام می شود گردو های ایرانی طعم بسیار عالی و خواص تغذیه ای فراوانی دارند مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

انواع مختلف گردوهای ایرانی به صورت مغز و با پوست در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شود قیمت گردو با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین تازگی آن محاسبه می شو قیمت خرید گردو به صورت عمده و جزئی نیز با یکدیگر متفاوت است و البته که قیمت خرید عمده آن بسیار مقرون به صرفه تر است.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادراتی خشکبار انواع گردوی ایرانی را به صورت مستقیم به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوفروش گردو ایرانیفروش و صادرات گردوفروش و صادرات گردو ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *