تامین کننده پسته صادراتی دامغان _ بازرگانی شادیز

تامین کننده پسته صادراتی دامغان

تامین کننده پسته صادراتی دامغان _ بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب دامغان را به صورت عمده جهت صادرات به خریداران و تجار گرامی ارائه می نماید.

تامین کننده پسته صادراتی دامغان

دامغان از قطب های پسته خیز در استان سمنان است این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب،محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته است انواع مختلف پسته های تجاری شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته شاه پسند،پسته کله قوچی و فندقی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در این منطقه تولید می شود و پس از برداشت به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

پسته هلی دامغان علاوه بر خندانی و طعم خوب ،مغز سبز رنگ و تردی دارند که سبب افزایش میزان تقاضای آن ها شده است به صورتی که بسیاری از مشتریان خارجی در پی خرید پسته دامغان هستند.

پسته های تولید شده در دامغان به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای آسیایی،عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد سابقه کشت پسته در دامغان به سالهای بسیار دور باز می گردد.کیفیت پسته های دامغان در رده ی پسته های کرمان و رفسنجان قرار دارد.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد پسته منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

خریداران و تجار عزیز می توانند عمده پسته صادراتی خود را به صورت مستقیم از تولید کننده در این مجموعه خریداری فرمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته صادراتی دامغانتامین کننده پسته دامغانتامین کننده پسته صادراتی دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *