صادرات گردو به دبی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات گردو به دبی

Dried walnuts isolated on white background


صادرات گردو به دبی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی ایرانی را به دبی و سایر کشورهای متقاضی این محصول صادر می نماید.

صادرات گردو به دبی

گردو از محصولات بسیار ارزشمند است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و مواد غذایی از آن استفاده می شود امروزه گردو به عنوان یکی از پر کاربردترین انواع خشکبار در کشورهای مختلف استفاده می شود.

کشور ایران جزو بزرگ ترین تولید کنندگان و صادرکنندگان گردو در دنیا است گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب هستند به همین دلیل میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی از جمله کشور دبی دارد.

کشورهای عربی مشتریان اصلی گردوهای ایرانی هستند صادرات گردو به دبی به صورت عمده و یا بسته بندی شده انجام می شود و سود خوبی را از آن تجار و بازرگانان ایرانی می نماید البته در صادرات عمده سود اصلی نصیب وارد کنندگان این محصول می شود.

دبی پایتخت کشور امارات و از مراکز اصلی واردات و صادرات کالا در دنیا می باشد کشور دبی از قطب های مهم گردشگری است که بیشتر جمعیت آن را اعراب تشکیل می دهد. دبی از بزرگ ترین دروازه های تجارت خارجی ایران است بیشترین حجم از صادرات ایران به این کشور شامل انواع خشکبار مانند گردو و پسته است.

دبی از همسایگان نزدیک ایران است و روابط تجاری خوبی با این کشور دارد صادرات محصول به این کشور بسیار کم هزینه و سودمند است.

انواع گردو صادراتی

انواع گردوی صادراتی ایران شامل گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی است بیشترین حجم از گردوهای ایرانی در استان های فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تولید می گردد.

بازرگانی شادیز همواره آمادگی دارد تا با ارائه بهترین محصولات و عقد قرار دادهای بلند مدت فعالیت تجاری خود را با شما عزیزان آغاز نماید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

صادرات گردوصادرات گردو به دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *