فروش پسته صادراتی کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته صادراتی کرمان

فروش پسته صادراتی کرمان _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته صادراتی تولید شده در کرمان را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش پسته صادراتی کرمان

استان کرمان بزرگ ترین قطب تولید پسته در ایران است آب و هوا و شرایط جغرافیایی کرمان محیط مناسبی برای کشت و پرورش پسته است انواع مختلف پسته های صادراتی شامل پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده و با درجه کیفی بالا در این استان تولید می شود و توسط تجار به کشورهای اروپایی،آسیایی،عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

شهرستان های رفسنجان،سیرجان،شهر بابک،رابر و زرند از قطب های تولید کننده پسته در کرمان هستند انس های مختلف پسته کرمان به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

پسته کرمان از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع پسته تولید شده در ایران است و همواره به عنوان بهترین پسته ایرانی میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای خارجی دارد پسته کرمان درجه خندانی بالا،طعم خوب و ظاهری لوکس دارد که هر مشتری را به خرید آن ترغیب می نماید.

حجم تولید پسته در کرمان بسیار زیاد است به صورتی که بیشتر تجار و بازرگانان ایرانی عمده پسته مورد نیاز خود را از این منطقه خریداری می نمایند اما در بیشتر موارد این امر توسط چندین واسطه با تولید کننده اصلی انجام می شود همانطور که می دانید افزایش واسطه ها سبب افزایش قیمت و هم چنین کاهش کیفیت محصول می شود لذا بازرگانی شادیز انواع پسته صادراتی و مرغوب کرمان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان و تجار عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته صادراتیپسته صادراتی کرمانفروش پسته صادراتیفروش پسته صادراتی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *