خرید مغز بادام درجه یک سامان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز بادام درجه یک سامان

خرید مغز بادام درجه یک سامان _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام تازه و مرغوب را به صورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

خرید مغز بادام درجه یک سامان

کشور ایران کشوری چهار فصل است و از نظر تولید خشکبار بسیار غنی می باشد بادام های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند و در استان های مختلف تولید می گردند یکی از مهم ترین قطب های تولید کننده بادام استان چهار محال بختیاری است این استان در تولید سه نوع بادام سنگی،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی مشهور است منطقه سامان یکی از بخش های مهم تولید بادام در این استان است.منطقه سامان از مناطق حاشیه زاینده رود و محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع بادام است.

بادام یکی از محبوب ترین انواع خشکبار است و طرفداران بسیاری دارد مغز بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به سلامت بخش های مختلف بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند از مغز بادام در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

قیمت مغز بادام از بادام با پوست بیشتر است زیرا در خرید مغز بادام بر خلاف بادام با پوست احتمال پوکی و خرابی وجود ندارد و از طرفی می توان کیفیت محصول را به صورت مستقیم امتحان کرد.

قیمت مغز بادام با توجه به سایز و کیفیت ان محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد سایز بادام را بدین گونه محاسبه می کنند که مقدار صد گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس دانه های آن را شمارش می کنند تعداد مغز بادام در صد گرم را سایز بادام می گویند.

مجموعه خشکبار شادیز انواع مغز بادام درجه یک و تازه سامان را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خریدو فروش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید مغز بادام درجه یکخرید مغز بادام درجه یک سامانخرید مغز بادام سامانمغز بادام درجه یکمغز بادام درجه یک سامانمغز بادام سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *