فروشنده بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز

فروشنده بادام مامایی سامان

فروشنده بادام مامایی سامان _ شرکت بازرگانی شادیز بادام مامایی درجه یک منطقه سامان را بصورت عمده به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

فروشنده بادام مامایی سامان

بادام مامایی مرغوبترین بادام تولید شده در منطقه سامان شهرکرد است این نوع بادام تنها در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان بصورت عمده کشت می شود به طور کلی مرغوبترین بادام مامایی متعلق به منطقه سامان می باشد.

بادام مامایی یکی از بهترین و مرغوبترین انواع بادام درختی است پوست چوبی این بادام مانند بادام سنگی بسیار سخت و مستحکم است مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و میزان چربی بسیار با کیفیت می باشد میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و بطور طبیعی درصد دو قلویی آن بالا می باشد.

مغز بادام مامایی رنگ روشن و خواص مغذی فراوانی دارد از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها ، در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشت هم چنین تولید صابون استفاده می شود

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس م باشد بادام مامایی به دو صورت مغز و با پوست خرید و فروش می شود البته بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و فروش داخلی آن پایین است زیرا هنوز در ایران ناشناخته است حدود ۹۰ درصد از بادام مامایی کشور به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد صادرات بادام مامایی از منطقه سامان و شهرکرد انجام می شود.بادام مامایی با پوست را می توان به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال نگهداری کرد.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده انواع بادام مامایی در ایران است مشتریان عزیز می توانند مرغوبترین بادام مامایی را بصورت مستقیم از تولید کننده در این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت آگاهی پیرامون قیمت محصولات از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی سامانفروشنده بادام سامانفروشنده بادام ماماییفروشنده بادام مامایی ساملن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *