خرید پسته به صورت عمده _ بازرگانی شادیز

خرید پسته به صورت عمده

خرید پسته به صورت عمده _ بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع پسته با کیفیت بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد.

خرید پسته به صورت عمده

پسته یکی از مهم ترین خشکبارهای تولیدی و صادراتی ایران است پسته های ایرانی از نظر طعم و کیفیت حرف اول را در دنیا می زنند پسته از درختان بیابانی است و در مناطق دارای زمستان های سد و تابستان های گرم رشد می کند بیشترین حجم از پسته های تولیدی ایران در استانهای کرمان،یزد و خراسان تولید می گردد خرید و فروش پسته بصورت مغز و یا با پوست در بازارهای سراسر کشور انجام می شود و توسط تجار به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

انواع پسته و تقسیم بندی آن

مهم ترین انواع پسته های تجاری ایران عبارتند از :پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته اوحدی(فندقی)است هر یک از انواع پسته از نظر شکل ظاهری و دیگر خصوصیات با یکدیگر متفاوت می باشند پسته ها در ایران به دو گروه پسته های فندقی و پسته های بادامی تقسیم می شوند پسته هایی که شکلی بلند و کشیده دارند مانند رقم اکبری و احمد آقایی جزو ارقام بادامی و پسته های گرد مانند پسته فندقی و کله قوچی جزو ارقام بادامی به شمار می آیند.

خواص پسته

پسته منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین ها،آنتی اسیدان و املاح معدنی مانند آهن،مس،کلسیم،پتاسیم،فیبر،منیزیم و فسفر می باشد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن اشست که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود مصرف پسته سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطانها می شود.

قیمت پسته

قیمت خرید پسته به صورت عمده و جزئی با یکدیگر متفاوت است و معمولا خرید عمده آن به صرفه تر است قیمت پسته با توجه به نوع،انس،کیفیت و تازگی مغز و درجه خندانی آن محاسبه می شود انواع پسته بصورت مغز پسته،پسته خندان،پسته دهان بسته،پسته آب خندان و پسته مخلوط در بازار خرید و فروش می شود و قیمتهای متفاوتی دارد قیمت پسته های خندان و دستچین از پسته های آب خندان بالاتر است.

بازرگانی شادیز انواع پسته خام را بصورت عمده و دست اول به خریداران عزیز ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

خرید پستهخرید پسته به صورت عمدهخرید پسته عمدهخرید عمده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *