صادرات پسته کله قوچی لوکس به کشورهای عربی _بازرگانی شادیز

صادرات پسته کله قوچی لوکس

صادرات پسته کله قوچی لوکس به کشورهای عربی _بازرگانی شادیز پسته کله قوچی لوکس ایرانی را به صورت مستقیم به کشورهای مختلف عربی صادر می نماید.

صادرات پسته کله قوچی لوکس

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین و درشت ترین پسته های صادراتی است که به همراه پسته اکبری به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی صادر می گردد.این پسته شکل بسیار خاص و منحصر به فردی دارد که سبب مشتری پسندی آن شده است همانطور که می دانید اعراب بیشتر خریدار پسته های لوکس ایرانی هستند به همین دلیل پسته کله قوچی بهترین گزینه جهت صادرات به کشورهای عربی مانند عمان،قطر،دبیو.. می باشد.

پسته کله قوچی علاوه بر درشنی مغز بسیار خوش طهم و درجه خندانی بالایی دارد استفاده از پسته کله قوچی در آجیل بسیار چشمگیر است پوست استخوانی این پسته کرم رنگ و مغز آن قرمز می باشد انس پسته کله قوچی پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد.

پسته کله قوچی بیشتر در کرمان،رفسنجان،خراسان،دامغان و یزد در ایران تولید می گردد و به صورت خام،شور و یا مغز شده به بازارهای خارجی صادر می گردد پسته کله قوچی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته فندقی دارد با این تفاوت که پسته فندقی کوچک اما پسته کله قوچی درشت است قیمت پسته کله قوچی از پسته اکبری پایین تر و از پسته فندقی بالا تر است.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده خشکبار و پسته ایرانی همواره آمادگی دارد تا با ارائه لوکس ترین محصولات و عقد قراردادهای بلند مدت فعالیتهای تجاری خود را با شما آغاز نماید.

جهت خرید و فرووش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما بازدید کنندگان گرامی

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

صادرات پسته کله قوچیصادرات پسته کله قوچی به کشوهای عربیصادرات پسته کله قوچی لوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *