پسته اکبری انس 20 _ بهترین پسته دستچین اکبری

پسته اکبری انس 20

پسته اکبری انس ۲۰ _ بهترین پسته دستچین اکبری در شرکت خشکبار شادیز به صورت مستقیم از تولید کننده در سراسر ایران به فروش می رسد.

پسته اکبری انس ۲۰

پسته اکبری انس ۲۰ بزرگ ترین سایز پسته اکبری است و معمولا کمتر یافت می شود انس ۲۰ پسته اکبری بسیار کشیده،درشت و تمام خندان می باشد و قیمت بالاتری دارد پسته های دستچین معمولا یکدست و دو برچاک می باشند و دهن بست ندارند پسته دستچین اکبری لوکس ترین نوع پسته در ایران است و گزینه مناسبی جهت صادرات و پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف می باشد.

پسته اکبری جزو ارقام بادامی است و ظاهری کشیده و بلند دارد نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پسته فوق العاده بلند می باشد پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای است درجه خندانی این پسته بالا و انس پایینی دارد که نشان دهنده درشتی آن است. علاوه بر این پسته اکبری مغز بسیار خوش طعمی دارد که بر محبوبیت آن افزوده است.پسته اکبری از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با پسته احمد آقایی دارد اما پسته اکبری کمی بزرگتر و کشیده تر است.

بیشترین حجم از تولید پسته اکبری متعلق به کرمان،منطقه رفسنجان و یزد است پسته اکبری با انس ها و کیفیت های متفاوت در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود بهترین نوع آن پسته اکبری دستچین و دو بر چاک است این پسته به کشورهای مختلف اروپایی،عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری مرغوب و دستچین را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه با قیمت مناسب به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شکماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

انس 20 پسته اکبریپسته اکبریپسته اکبری انس 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *