مغز بادام عمده _ قیمت خرید و فروش بادام

مغز بادام عمده

مغز بادام عمده _ قیمت خرید و فروش بادام با توجه به خرید آن به صورت عمده و جزئی متفاوت است بادام از محبوب ترین انواع خشکبار و عضو ثابت آجیل های ایرانی است.

مغز بادام عمده

مغز بادام از جمله خشکبارهای پر طرفدار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز بادام به دو صورت عمده و جزئی در بازارهای ایرانی خرید و فروش می شود فروش مغز بادام در تمام طول سال از رونق بالایی برخوردار است و در ایام پایانی سال با توجه به نزدیک شده به عید نوروز افزایش پیدا می کند.

قیمت خرید و فروش بادام

قیمت مغز بادام با توجه به خرید آن به صورت عمده و جزئی متفاوت است و البته که قیمت عمده آن بسیار به صرفه تر است به طور کلی قیمت مغز بادام با توجه به نوع مغز بادام،سایز و کیفیت آن محاسبه می شود در بین انواع بادام مغز بادام سنگی به دلیل کیفیت خوب و قیمت متعادل میزان خرید و فروش بالاتری دارد و معمولا در حجم های بالا انجام می شود.

مغز بادام سرشار از چربی است اما چون چربی آن از نوع غیر اشباع است برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد از مهم ترین خاصیت های بادام کلسیم فراوان آن است که سبب افزایش استحکام استخوان ها و دندان ها هم چنین پیشگیری از پوکی استخوان می شود مصرف مغز بادام هم چنین سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

شرکت خشکبار شادیز فروش انواع بادام و مغز بادام ایرانی را به بهترین نحو انجام می دهد مجموعه شادیز با توجه به نیاز مشتریان بادام با پوست تازه را به مغز تبدیل کرده و به صورت دست اول در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها و سایر خدمات شادیز از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

عمده مغز باداممغز باداممغز بادام عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *