مغز گردوی ایرانی _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز

مغز گردوی ایرانی

مغز گردوی ایرانی _ شرکت آجیل و خشکبار شادیز انواع مغز گردوی درجه یک و تازه ایرانی را به صورت عمده به خریداران عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

مغز گردوی ایرانی

مغز گردو یکی از خشکبارهای بسیار لذیذ و پر مصرف است که از آن برای مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه،کیفیت و چربی بسیار مرغوب می باشند و همواره بازار خرید و فروش و حتی صادرات پر رونقی دارند.

مغز گردو با درجه های کیفی مختلف و در انواع مغز گردو دو پر،مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازارهای کشور موجود می باشد کیفیت و قیمت مغز گردو با توجه به رنگ،نو ع،طعم و میزان چربی آن سنجیده می شود هر چه مغز گردو رنگ روشنتر،طعم بهتر و چربی بیشتری داشته باشد مرغوب تر است و با قیمت بالاتری به فروش می رسد مغز گردو ی ایرانی علاوه طعم و عطر خوب خواص مغذی فراوانی نیز دارد مغز گردو حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند مهم ترین خاصیت مغز گردو امگا۳ فراوان آن است که به تقویت حافظه و قدرت عملکرد مغز کمک می کند چربی موجود در گردو از انواع چربی های غیر اشباع است و برای سلامتی بدن مفید می باشد.

مغز گردو از جمله خشکبارهایی است که به دلیل روغنی بودن اگر برای مدت طولانی در حالت مغز نگهداری شود خواص و کیفیت خود را از دست می دهد به همین جهت مغز گردوی ارائه شده توسط شادیز تا زمان دریافت سفارش های شما در پوسته باقی می ماند.

در صورت تمایل به سفارش و یا فروش محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها و سایر محصولات شادیز،از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردومغز گردو ایرانیمغز گردوی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *