فروش پسته احمد آقایی صادراتی _ بازرگانی شادیز

فروش پسته احمد آقایی صادراتی

فروش پسته احمد آقایی صادراتی _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی،خندان،دست چین و صادراتی را به صورت عمده در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

فروش پسته احمد آقایی صادراتی

پسته احمد آقایی یکی از لوکس ترین ارقام صادراتی پسته در ایران است این پسته ظاهری کشیده و بلند دارد و جزو ارقام بادامی به شمار می آید پسته احمد آقایی پوست استخوانی سفید یکدست و مغز قرمز رنگی دارد که سبب بازار پسندی آن شده است علاوه بر این پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین پسته های تولید شده در ایران است که میزان خرید،فروش و صادرات بالایی را به خود اختصاص داده است.

بیشترین حجم از پسته احمد آقایی در کرمان،یزد و خراسان تولید می گردد و به کشورهای عربی و اروپایی صادر می گردد پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد البته کمی از پسته اکبری کوچکتر است قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری پایین تر و از پسته فندقی بالا تر است و درجه خندانی نسبتا بالایی دارد.

استفاده از پسته احمد آقایی خندان و دستچین در آجیل بسیار چشمگیر است از مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب برای تهیه خلال پسته نیز استفاده می شود به طور کلی پسته احمد آقایی در سه پارامتر کشیدگی،طعم و رنگ سفید پوسته از مرغوبترین پسته های ایرانی به شمار می آید و در انس های متنوع در بازار خرید و فروش می شود.

بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی خندان و لوکس ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی صادراتیپسته صادراتی احمد آقاییغروش پسته احمد آقایی صادراتیفروش پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *