فروش مغز پسته خام _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز پسته خام

فروش مغز پسته خام _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز پسته خام و درجه یک ایرانی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش مغز پسته خام

مغز پسته تنها بخش خوراکی پسته و یکی از محبوب ترین انواع خشکبار است مغز پسته به دلیل دارا بودن خواص درمانی و تغذیه ای فراوان هم چنین طعم لذیذ طرفداران بسیاری دارد و به صورت خام و شور از آن در انواع آجیل ها استفاده می شود .

مغز پسته نیز مانند پسته انواع و کیفیت های مختلفی دارد که شامل مغز پسته سبز،مغز پسته کال،مغز پسته دو پوست،مغز پسته معمولی،مغز پسته گندمی و مغز پسته دندانه می باشد. از مغز پسته در صنایع مختلف برای تهیه خلال پسته،کره پسته،روغن پسته،حلوای پسته،شکلات و شیرینی استفاده می شود.

معروف ترین انواع پسته ایران عبارتند از پسته اکبری،احمد آقایی،کله قوچی و فندقی. هر یک از انواع پسته به صورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود و به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد مغز پسته به دو گروه مغز پسته گرد مانند مغز پسته کله قوچی و فندقی و مغز پسته کشیده مانند مغز پسته اکبری و احمد آقایی تقسیم می شود.

قیمت مغز پسته با توجه به انس،کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود مغز پسته با رنگ سبز بالاترین درجه آن و مغز پسته زرد رنگ پایین ترین نوع آن است.در این بین مغز پسته فندقی به دلیل قیمت مناسب،رنگ سبز و پر جرب بودن از میزان خرید و فروش و صادرات بالایی برخوردار است.

شرکت خشکبار شادیز انواع مغز پسته خام و مرغوب ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به صورت دست اول به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نلام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

فروش مغز پستهفروش مغز پسته خاممغز پسته خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *