بادام کاغذی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

بادام کاغذی درجه یک

بادام کاغذی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز بادام پوست کاغذی درجه یک و خام ایرانی را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده به فروش می رساند.

بادام کاغذی درجه یک

بادام پوست کاغذی یا بادام منقا یکی از پر طرفدارترین انواع بادام درختی است که پوست آن بر روی مغز استحکام کافی ندارد و به راحتی شکسته می شود مغز این بادام درشت و خوش طعم است هم چنین خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. از بادام کاغذی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود.

بادام کاغذی نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی و گزینه مناسبی برای صادرات و برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف می باشد بادام پوست کاغذی هم چنین خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و جایگزین خوبی برای خوراکی های مضر برای میان وعده می باشد.

میزان مغز بادام پوست کاغذی از بادام مامایی و بادام سنگی بیشتر است علاوه بر کیفیت بالا این بادام قیمت مناسب و متعادلی دارد که مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند. پوست نازک این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز و حفظ تازگی و کیفیت آن می شود.

بادام کاغذی در چندین استان ایران مانند استان چهارمحال بختیاری،استان فارس و اصفهان تولید می گردد و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می شود تولید و فروش بادام کاغذی بسیار سود آور است زیرا این محصول متقاضیان بسیاری هم از داخل کشور و هم از سوی مشتریان خارجی دارد.

شرکت خشکبار شادیز بادام پوست کاغذی اعلا و مرغوب ایرانی را بدون واسطه و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذیبادام کاغذی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *