بادام کاغذی درجه یک چهارمحال _ بازرگانی شادیز

بادام کاغذی درجه یک چهارمحال

بادام کاغذی درجه یک چهارمحال _ بازرگانی شادیز بادام پوست کاغذی خام و درجه یک استان چهارمحال بختیاری را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

بادام کاغذی درجه یک چهارمحال

بادام کاغذی چهار محال یکی از معروف ترین انواع بادام کاغذی تولید شده در ایران است. شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام پوست کاغذی در استان چهارمحال بختیاری به شمار می آید. بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که نسبت به دیگر انواع بادام پوست سبک تر و نازک تری دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود.

بادام پوست کاغذی با نام های بادام محب و بادام سفید نیز شناخته می شود. بادام کاغذی علاوه بر چهارمحال بختیاری در استان کرمان،خراسان و فارس نیز تولید می گردد. بادام پوست کاغذی سامان به دلیل برخورداری از آب  هوا و خاک خوب از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

بادام پوست کاغذی نسبت به دیگر انواع بادام مغز خشک تر اما ترد تری دارد و اغلب با پوست در بازار خرید و فروش می شود. از مزیت های مهم این بادام درصد مغز به پوست بالای آن است . میزان مغز بادام کاغذی از بادام ربیع و بادام مامایی نیز بیشتر است.از بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

بادام کاغذی علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب و متعادلی دارد.به دلیل قیمت مناسب مردم از هر قشری قادر به خریداری این محصول می باشند. به طور کلی بادام پوست کاغذی گزینه ای لوکس جهت پذیرایی از مهمانان و صادرات به صورت عمده می باشد.

استان چهارمحال بختیاری اصلی ترین تولید کننده بادام صادراتی و مرغوب در ایران است که در زمینه تولید بادام کاغذی نیز با بهترین درجه کیفی در ایران فعالیت می نماید.

هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش این محصول به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام کاغذی چهارمحالبادام کاغذی درجه یکبادام کاغذی درجه یک چهارمحال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *