گردو عمده فروشی _ شرکت بازرگانی شادیز

گردو عمده فروشی

گردو عمده فروشی _ شرکت بازرگانی شادیز عمده گردو درجه یک را بصورت مستقیم از تولید کننده با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

گردو عمده فروشی

گردو از میوه های بسیار مفید و ارزشمند است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود گردو میوه ای گرد و دارای دو پوسته است یک پوست نرم و سبز رنگ که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و خشک که مغزی گردو درون آن جای دارد مغز گردو از پر چرب ترین مغز های خوراکی است که از روغن آن برای مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند مغز گردو حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند. گردو به دو صورت مغز  یا با پوست در بازار خرید و فروش می شود گردو از محصولات پر کاربرد است و مصرف بالایی دارد به همین دلیفل خرید و فروش آن بصورت عمده رونق بالایی دارد از طرفی خرید عمده گردو بسیار مقرون به صرفه تر است.

بهترین روش برای خرید گردو خرید عمده و بصورت مستقیم از تولید کننده است در این روش محصول گردو هم کیفیت و هم قیمت مناسب تری دارد.

بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع گردو را بصورت مستقیم از باغ دار و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید .شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان این محصول در سطح کشور می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:shadizva@gmail.com

گردو

عمده فروشی گردوگردو عمدهگردو عمده فروشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *