خرید بادام مامایی با کیفیت _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام مامایی با کیفیت

خرید بادام مامایی با کیفیت _ شرکت خشکبار شادیز عمده بادام مامایی با کیفیت را به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

مشخصات و معرفی بادام مامایی

بادام مامایی یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. این بادام پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز بادام مامایی طعم شیرین،چربی زیاد و رنگ روشنی دارد. بادام مامایی یکی از خوش طعم ترین و با کیفیت ترین انواع بادام ایرانی است.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود و اصفهان تولید می گردد. بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و به صورت مغز و با پوست به کشورهای خارجی از جمله کشور هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها صادر می گردد. این بادام مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز به طور کامل در ایران شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

بادام مامایی از ارقام متوسط و دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد. درخت این بادام مقاومت بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد. زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه است.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی فراوان در تولید مواد شوینده مانند صابون نیز استفاده می شود.

خرید بادام مامایی با کیفیت

مراکز و شرکت های بسیاری در کشور وجود دارد که انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت عمده به فروش می رساند. اما بهترین روش برای خرید بادام مامایی با قیمت و کیفیت مناسب خرید مستقیم از تولید کننده است اما همه مشتریان به تولید کننده های اصلی و معتبر دسترسی ندارند. شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت کاملا تضمینی و به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران گرامی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با گروه پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام ماماییبادام مامایی با کیفیتخرید بادام با کیفیتخرید بادام ماماییخرید بادام مامایی با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *