عرضه بادام محب چهار محال بختیاری _ بازرگانی شادیز

عرضه بادام محب چهار محال بختیاری

عرضه بادام محب چهار محال بختیاری _ بازرگانی شادیز بادام محب پوست کاغذی استان چهار محال بختیاری را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

عرضه بادام محب چهار محال بختیاری

بادام محب یکی از با کیفیت ترین بادام های تولید شده در استان چهار محال بختیاری در ایران است. بادام محب بر خلاف دیگر انواع بادام پوست چوبی آن ضخامت کمتری دارد و به راحتی با فشار انگشت قابل شکستن است. مغز بادام محب طعم شیرین و خواص مغذی بسیار فراوانی دارد.

از بادام محب کاغذی به صورت خام و بو داده در انواع آجیل ها و یا به عنوان تنقلات استفاده می شود. استان چهار محال بختیاری قطب اصلی تولید انواع بادام درختی در کشور است. این استان به دلیل دارا بودن شرایط جغرافیایی مساعد بهترین محیط جهت تولید و پرورش بادام است.

از مزیت های بادام محب می توان به درصد بالای مغز به پوست و هم چنین قیمت مناسب آن اشاره کرد. میزان مغز بادام محب از سایر انواع بادام مانند بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است.قیمت بادام محب متناسب با سطح درآمد خانواده های ایرانی است. به همین دلیل مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام محب نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است و میزان تقاضای بالایی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد. صادرات بادام محب به کشورهایی نظیر ترکیه،سوریه و.. انجام می شود.

مصرف بادام محب به سبب دارا بودن املاح معدنی و خواص مغذی فراوان به استحکام استخوان ها و دندان ها،تقویت سیستم ایمنی بدن،تقویت حافظه و.. کمک می کند.

شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام محب چهار محال بختیاری را به صورت خام و با مناسب ترین قیمت به خریداران عزیز در داخل و خارج از کشور عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

بادام محب چهار محالبادام محب چهار محال بختیاریعرضه بادام محبعرضه بادام محب چهار محالعرضه بادام محب چهار محال بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *