پسته احمد آقایی اعلا رفسنجان _ خشکبار شادیز

پسته احمد آقایی اعلا رفسنجان

پسته احمد آقایی اعلا رفسنجان _ خشکبار شادیز پسته احمد آقایی تازه و خام رفسنجان را به صورت عمده با تضمین کیفیت به فروش می رساند.

پسته احمد آقایی اعلا رفسنجان

پسته احمد آقایی از ارقام کشیده پسته های ایرانی است و جزو پسته های بادامی محسوب می شود این پسته بیشتر در شهرستان رفسنجان (نوق)تولید می گردد . پسته احمد آقایی رفسنجان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

پسته احمد آقایی پوست استخوانی روشن،مغز قرمز و طعم بسیار بی نظیری دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است از پسته احمد آقایی به صورت خام و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود و بازار خرید و فروش داخلی پر رونقی دارد علاوه بر بازار خوب داخلی این پسته میزان صادرات بالایی به کشورهای خارجی مانند کشورهای اروپایی ،هند و روسیه دارد.

پسته احمد آقایی از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد البته پسته احمد آقایی کمی از ان کوچک تر است یکی دیگر از مزیت های رقم احمد آقایی قیمت مناسب و متعادل آن است قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری پایین تر و از پسته فندقی بیشتر است. از مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیدگی مناسب برای تهیه خلال پسته نیز استفاده می شود.

پسته احمد آقایی برای نخستین بار توسط فردی به نام احمد آقا فروتن در احمدیه نوق از توابع شهرستان رفسنجان شناسایی گردید و هم اکنون یکی از بهترین و پر طرفدارترین ارقام پسته در کشور به شمار می آید.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین پسته احمد آقایی رفسنجان را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی اعلاپسته احمد آقایی اعلا رفسنجانپسته احمد آقایی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *