فروش بادام درختی پوست نازک _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام درختی پوست نازک

فروش بادام درختی پوست نازک _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام پوست نازک و مرغوب ایرانی را با مناسب ترین قیمت به کلیه خریداران عرضه می نماید.

فروش بادام درختی پوست نازک

بادام پوست نازک یا به اصطلاح بادام پوست کاغذی یکی از محبوب ترین و بهترین انواع بادام درختی است که از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود. پوست چوبی این بادام بر روی مغز آن استحکام کافی ندارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود.

بادام پوست کاغذی مغز بسیار خوش طعم و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین مشخصه ی این بادام درصد مغز به پوست بالای آن است. میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است.

علاوه بر کیفیت بالا بادام پوست کاغذی قیمت متناسبی با سطح درآمد خانواده های ایرانی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.مغز بادام کاغذی نسبت به سایر مغزها کیفیت و زمان ماندگاری بالاتری دارد زیرا پوست نازک خدادادی آن مانع از رسیدن آلودگی به مغز آن می شود در نتیجه مغز بادام تازه تر می ماند.

بادام پوست نازک را با نام های بادام کاغذی،بادام منقا،بادام سفید و بادام محب نیز می شناسند . بادام کاغذی یکی از لوکس ترین آجیل های ایرانی جهت پذیرایی از مهمانان و هم چنین گزینه مناسبی جهت صادرات به صورت عمده می باشد.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز بادام پوست نازک درجه یک و تازه ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید.

جهت خرید و فزروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

بادام پوست نازک درختیبادام درختی پوست نازکفروش بادام پوست نازکفروش بادام درختیفروش بادام درختی پوست نازک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *