صادرات بادام ایرانی مرغوب و ارزان به روسیه _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام ایرانی مرغوب و ارزان به روسیه

صادرات بادام ایرانی مرغوب و ارزان به روسیه _ بازرگانی شادیزهر ساله حجم بسیار بالایی از انواع بادام ایرانی را با قیمت مناسب به روسیه صادر می نماید.

صادرات بادام ایرانی مرغوب و ارزان به روسیه

مهم ترین برنامه ای که باعث رشد و توسعه کشور می شود، توجه جدی به صادرات است که وارد شدن به عرضه تجارت بین المللی و صادرات و واردات در سطح جهانی باعث افزایش تولیدات داخلی و افزایش توان رقابت در بخش های تولیدی و صادراتی می شود.

ایران جزو کشورهایی است که به دلیل وفور تولید محصولات کشاورزی سهم گسترده ای از صادرات را در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده است. امکان صادرات محصولات مختلف از ایران به کشورهای دیگر وجود دارد.

محصولات صادراتی ایران به روسیه

البته محصولات مختلف زیادی به کشورهای متعدد از جمله روسیه ارسال می شود که از جمله آن ها عبارتند از:

  • میوه جات
  • سبزیجات
  • لبنیات
  • خشکبار

اما بخش عمده صادرات مربوط به ارسال انواع آجیل مثل بادام به کشور روسیه است که مجموعه شادیز سعی بر صادرات بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام به کشورهای مختلف از جمله روسیه دارد تا ضمن جلب رضایت متقاضیان بتواند برای سال های متوالی همکاری عالی با شما عزیزان داشته باشد.

صادرات بادام کاغذی به روسیه و چین

صادرات بادام کاغذی به روسیه و چین در سالهای پیشین رونق مطلوبی داشت . البته در سال ۹۸ صادرات بادام کاغذی متوقف بود چون سرمازدگی فراوانی در باغ های بادام ایجاد شد و تولید بسیار کم شد.

اما در سال ۹۹ با افزایش تولید بادام صادرات آن نیز به کشورهای مختلف مانند روسیه و چین مجددا رونق یافت.

جهت خرید و صادرات انواع بادام ایرانی به روسیه و چین می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

صادرات مغز بادام به روسیه و چین

صادرات بادام ایرانی مرغوب و ارزان به روسیه

حجم عمده صادرات بادام ایرانی را مغز بادام تشکیل می دهد. در مورد دو کشور مذکور نیز همینطور است.

انواع مغز بادام صادراتی مناسب برای روسیه و چین عبارتند از:

  1. مغز بادام شاهرودی: این نوع مغز بادام بسیار درشت،خوش رنگ و خوش طعم است و هیچ گونه تلخی در آن نیست.
  2. مغز بادام سنگی: این نوع مغز کیفیت مطلوب و قیمت متعادلی نسبت به دیگر انواع مغز بادام ایرانی دارد.

این دو محصول مناسب ترین نوع مغز بادام برای صادرات به روسیه هستند. صادرات بادام شاهرودی به روسیه از رونق بالایی برخوردار است.

صادرات خشکبار و پسته به روسیه

صادرات خشکبار ایران به روسیه نیز بسیار چشمگیر است. از دیگر انواع خشکبار ایرانی که حجم گسترده ای از صادرات به روسیه را به خود اختصاص داده، پسته را می توان نام برد. صادرات پسته از ایران به روسیه از رونق بالایی برخوردار است و البته که ظرفیت آن قابل گسترش نیز هست.

کشور روسیه به خاطر هوای زمستانه خود مجبور است محصولات کشاورزی خود را از دیگر کشورها وارد کند. به همین دلیل صادرات خشکبار و پسته به روسیه گزینه مناسبی برای تجار ایرانی می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز، در زمینه تولید و صادرات بادام و پسته به کشورهای مختلف نظیر چین،روسیه،هند و سایر کشورها فعالیت می نماید. این مجموعه انواع خشکبار مرغوب ایرانی را با قیمت های رقابتی به خریداران در فقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید و صادرات این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

بادام

بادام ایرانی مرغوب و ارزانصادرات بادام ایرانی ارزانصادرات بادام ایرانی ارزان به روسیهصادرات بادام ایرانی به روسیهصادرات بادام ایرانی مرغوبصادرات بادام ایرانی مرغوب و ارزانصادرات بادام کاغذی به روسیه و چینصادرات بادام مرغوبصادرات بادام مرغوب ایرانیصادرات بادام مرغوب به روسیهصادرات بادام مرغوب و ارزان به روسیهصادرات خشکبار به روسیهصادرات خشکبار و پسته به روسیهصادرات مغز بادام به چینصادرات مغز بادام به روسیهصادرات مغز بادام به روسیه و چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *