قیمت صادرات پسته اکبری به کردستان عراق _ بازرگانی شادیز

قیمت صادرات پسته اکبری به کردستان عراق

قیمت صادرات پسته اکبری به کردستان عراق _ بازرگانی شادیز پسته اکبری را در حجم های بالا و با قیمت رقابتی به کشور عراق ارسال می نماید.

قیمت صادرات پسته اکبری به کردستان عراق

صادرات پسته اکبری به کردستان عراق در حجم های بسیار بالایی انجام می شود. و به همین دلیل باید محصولات با قیمت رقابتی به این منطقه ارسال گردد.

کشورهای همسایه از جمله عراق مهم ترین شرکای تجاری ایران به شمار می روند.  هر ساله حجم عمده ای از خشکبار کشور خصوصا پسته به بازارهای مرزی فعال در اقلیم کرد نشین این کشور مشهور به کردستان،عرضه می گردد.

یکی از مهم ترین ارقام لوکس پسته های ایرانی که بازارهای این کشور ارسال می گردد پسته اکبری نام دارد. پسته اکبری از خانواده پسته های کشیده است و با نام تجاری super long در بازارهای جهانی شناخته می شود. این نوع پسته بالاترین قیمت را در بین انواع پسته های صادراتی ایران دارا می باشد.

ظاهر کشیده،مغز درشت و خوش رنگ،طعم ویژه،کیفیت بالا از مهم ترین دلایل قیمت بالای آن به شمار می رود. که صادرات آن به بازارهای بین المللی سود آوری بالایی برای تولید کنندگان داخلی به همراه داشته است.

صادرات پسته ارزان به کردستان عراق

پسته صادراتی که برای کردستان عراق از آن بهره می برند باید از نظر قیمت متعادل باشد،که فروش خوبی را در آن منطقه رقم بزند. بهترین حالت برای این منطقه مخلوط پسته خندان و آب خندان اکبری است. البته گاهی هم صادرات پسته های خندان ارزان مانند فندقی و احمد آقایی ریز نیز صورت می گیرد.

ما در مجموعه شادیز هر ساله حجم بسیار زیادی از پسته اکبری ایران را با قیمت های بسیار مناسب و رقابتی به منطقه کردستان عراق صادر می نماییم.

گروه بازرگانی شادیز با سال ها تجربه در زمینه صادرات خشکبار ایرانی،آماده عرضه پسته اکبری با قیمت مناسب به تجار و بازرگانان فعال در کردستان عراق می باشد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با ما در ارتباط باشید.

پسته اکبری

قیسمت صادرت پسته به کردستان عراققیمت صادرات پسته اکبریقیمت صادرات پسته اکبری به عراققیمت صادرات پسته اکبری به کردستان عراققیمت صادرات پسته به عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *