صادرات بادام ایرانی به روسیه _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام ایرانی به روسیه

صادرات بادام ایرانی به روسیه _ بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام درجه یک ایرانی را به کشور روسیه و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

صادرات بادام ایرانی به روسیه

صادرات بادام ایرانی به روسیه از پتانسیل بالایی برخوردار است در سالهای اخیر حجم تقاضا برای صادرات بادام به این کشور با افزایش چشمگیری روبه رو بو ده است که نشان دهنده مناسب بودن بادام ایرانی برای بازار این کشور می باشد.

با افزایش حجم مبادلات تجاری بین کشور ایران و روسیه،موقعیت مناسبی برای تجار ایرانی فراهم شده است. هر ساله انواع مختلف کالاهای ایرانی مانند پسته،بادام،کشمش و .. در حجم های قابل توجه به این کشور صادر می گردد.

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بادام درختی در دنیا به شمار می آید بادام های ایرانی به دلیل تنوع بالا و طعم و مزه عالی ، ظرفیت بالایی جهت صادرات به کشورهای متعدد خارجی دارند.

بیشترین حجم از بادام های تولید شده در ایران در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد. انواع مختلف بادام تولید شده در این استان عبارتند از:

بادام مامایی

بادام سنگی

بادام پوست کاغذی

بادام ربیع

بادام شاهرودی

هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و به دو شکل مغز شده و با پوست در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسند. استان چهار محال بختیاری قطب اصلی تولید و فروش بادام درختی در ایران است.

بادام از خشکبارهای محبوب و عضو اصلی و جدایی ناپذیر آجیل به شمار می رود. بادام درختی منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و .. می باشد. مغز بادام چربی بسیار بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است. البته چربی موجود در بادام از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی مفید می باشد.

مجموعه شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده خشکبار در ایران ،همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

جهت خرید، فروش و صادرات محصول و دریافت مشاوره با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

صادرات بادام ایرانیصادرات بادام ایرانی به روسیهصادرات بادام به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *