قیمت فروش پسته آب خندان فندقی _ اکبری

قیمت فروش پسته آب خندان فندقی _ اکبری _ بازرگانی شادیز، انواع پسته آب خندان را با قیمت بسیار  مناسب به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

قیمت فروش پسته آب خندان فندقی _ اکبری

فروش پسته آب خندان در ارقام مختلف هم چون اکبری _ فندقی و احمد آقایی صورت گرفته و هر یک به تناسب نوع خود دارای قیمت های خاصی هستند.

ایران دارای ارقام مختلفی از پسته بوده که هر یک از این ارقام دارای دسته بندی خاص خود هستند. و می توان این دسته بندی را به شکل زیر ارائه کرد:

  • پسته طبیعی خندان
  • پسته آب خندان
  • پسته دهن بست

پسته طبیعی خندان پسته ای است که به صورت طبیعی بر روی درخت خندان شده است. این نوع پسته با کیفیت ترین پسته موجود در بازار است. این نوع پسته ها به دلیل این که کیفیت خوبی دارد و در انس های مختلف به بازار ارائه می شود از مشتریان خاص خود بهره می برد.

پسته آب خندان در واقع از پسته دهن بست تولید می شود که موضوع اصلی این مقاله می باشد.

فروش پسته آب خندان در انواع مختلف

قیمت فروش پسته آب خندان فندقی _ اکبری

ما به تعداد پسته های موجود در بازار انواع مختلفی از پسته آب خندان را داریم که به صورت جدا گانه برای شما بیان می کنیم:

پسته اکبری آب خندان:

پسته اکبری اگر خوب آب خندان شده باشد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای فروش و صادرات باشد. اما اگر در تولید پسته اکبری آب خندان بی دقتی شده باشد شما شاهد مغز آزاد بسیاری در داخل بار خواهید بود.

از مهم ترین مزیت های پسته اکبری آب خندان می توان به این مسئله اشاره کرد که پسته مذکور دارای انس هاس درشتی بوده و برای مشتریان صادراتی که به دنبال پسته ارزان و درشت هستند مناسب می باشد.

اما این نوع پسته در کنار مزیت های خود معایبی نیز دارد که از مهم ترین آن می توان به ترد بودن این پسته اشاره کرد. پسته اکبری آب خندان به سرعت در اثر ضربه شکسته شده و پوست و مغز آن از هم جدا می شود.

برای جلوگیری از این امر بهترین راهکار این است که پسته را در کیسه بریزید. و اگر قصد صادرات آن را دارید در بسته بندی های وکیوم شده آن را برای صادرات آماده سازید.

پسته فندقی آب خندان:

این نوع پسته از دید ما بهترین نوع پسته برای صادرات است به دو دلیل:

  1. قیمت ارزان
  2. شناخته شده بودن در بازار جهانی

پسته فندقی آب خندان به دلیل اینکه پسته دهن بست فندقی ارزان ترین پسته در بازار ایران است،در نتیجه قیمت ارزانی داشته و از طرفی در کنار قیمت ارزان محصولی شناخته شده در بازار جهانی است.

پسته فندقی آب خندان بهترین نوع پسته برای مشتریانی است که قصد خرید پسته با قیمت ارزان را دارند. اما دقت کنید که پسته آب خندان فندقی در کنار مزیت هایی که دارد یک عیب هم دارد. و آن هم این است که پسته مذکور بعضا رویت خوبی ندارد و باید حتما به صورت فرآوری شده به بازار ارائه گردد.

پسته احمد آقایی آب خندان:

این پسته برای صادرات گزینه بسیار خوبی است. یکی از اصلی ترین خریداران پسته آب خندان احمد آقایی کشور روسیه است. صادرات پسته آب خندان به روسیه خصوصا نوع احمد آقایی از رونق بالایی برخوردار است.

پسته احمد آقایی آب خندان سفید،خوش رویت و خوب است و برای صادرات گزینه بی نقصی است.

پسته کله قوچی آب خندان:

این نوع پسته یکی دیگر از پسته های محبوب در اروپا است.

این پسته همانند فندقی در بازار صادراتی جزء کالاهای محبوب به شمار می آید. اگر قصد صادرات پسته کله قوچی آب خندان را دارید حتما از نمونه های خوش رویت این محصول بهره ببرید.

تولید و فروش پسته آب خندان در ایران معمولا توسط مراکزی که در تولید آن متخصص هستند صورت می گیرد. به همین دلیل احتمال آلوده شدن آن ها به سموم آفلاتوکسین بسیار پایین است.

با این تفاسیر این محصول برای صادرات به کشورهای حساس به بحث آفلاتوکسین بسیار مناسب می باشد. از سویی همانطور که گفتیم فروش پسته آب خندان در ایران با قیمت ارزان تری نسبت به پسته های خندان طبیعی صورت می گیرد. که این مسئله می تواند کمک زیادی به فروش کالای مذکور به کشورهای قیمت محور داشته باشد.

قیمت فروش پسته آب خندان

همانطور که در بالا ذکر شد قیمت پسته های آب خندان نسبت به پسته های خندان طبیعی ارزان تر است و قطعا دلیل آن کیفیت پایین تر و تولید این محصول از پسته دهن بست می باشد.

یکی از مهم ترین پارامترها در تعیین قیمت پسته آب خندان گرم مغز محصول است.

گرم مغز به این معنی است که پسته ای که ما برای صادرات استفاده می کنیم،از ۱۰۰ گرم چند گرم مغز دارد. به طور مثال اگر پسته مد نظر ما از ۱۰۰ گرم ۴۶ گرم مغز بدهد یک پسته متوسط در بازار پسته آب خندان است . بهترین نوع پسته آب خندان پسته آب خندان ۵۰ گرم مغز می باشد.

مجموعه بازرگانی شادیز،انواع پسته آب خندان را متناسب با درخواست مشتریان به صورت کاملا بهداشتی تهیه کرده و با مناسب ترین قیمت به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت دریافت مشاوره و سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.

 

 

پسته آب خندان

پسته آب خندان فندقی _ اکبریفروش پسته آب خندان در انواع مختلففروش پسته آب خندان فندقی _ اکبریقیمت پسته آب خندان اکبریقیمت پسته آب خندان فندقیقیمت پسته اکبری آب خندانقیمت پسته فندقی آب خندانقیمت فروش پسته آب خندانقیمت فروش پسته آب خندان اکبریقیمت فروش پسته آب خندان فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *