صادرات پسته احمد آقایی آب خندان به روسیه _ شرکت شادیز

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان به روسیه

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان به روسیه _ شرکت شادیز انواع پسته ایرانی را بصورت مستقیم و با مناسبترین قیمت به کشور روسیه صادر می نماید.

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان به روسیه

طبق آمار صادراتی پسته به کشور روسیه،بیشترین و پر تقاضا ترین نوع پسته از سمت تجار روسی متعلق به پسته آب خندان احمد آقایی می باشد. البته علاوه بر این نوع پسته انواع پسته کله قوچی و فندقی آب خندان نیز به این کشور ارسال می گردد.

پسته آب خندان نسبت به پسته خندان طبیعی کیفیت پایین تر و از نظر ظاهری و مغزی نیز قیمت ارزان تری دارد و به عنوان یک پسته ارزان قیمت از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. این نوع پسته انتخاب مناسبی جهت صادرات به کشورهای قیمت محور مانند روسیه است. البته در برخی موارد از انس های ریز پسته احمد آقایی نیز برای صادرات به این کشور استفاده می شود.

صادرات پسته به روسیه

کشور روسیه به عنوان یکی از مهم ترین شرکای تجاری و سیاسی کشور ایران در دنیا شناخته می شود. کشور روسیه در شمال کشور ایران قرار دارد و به راحتی می توان از طریق راه های دریایی صادرات انواع  کالا به این کشور را انجام داد.

یکی از مهم ترین کالاهای صادراتی به این کشور پسته است. کشور روسیه به عنوان یکی از بزرگترین خریداران پسته ایرانی اغلب پسته های با کیفیت را از ایران خریداری می کند. البته برای صادرات به روسیه باید به این نکته نیز توجه کرد که تجار این کشور به دنبال خرید پسته با قیمت مناسب و پایین هستند. به همین جهت بهترین گزینه برای صادرات به روسیه،پسته آب خندان می باشد.

پسته آب خندان در کنار کیفیت نسبتا مناسب از قیمت پایین تری نسبت به پسته های خندان طبیعی برخوردار می باشد. تجار روسی تمایل بسیار زیادی برای خرید پسته آب خندان خصوصا پسته آب خندان احمد آقایی از ایران دارند.

فروش پسته برای صادرات به روسیه

همانطور که گفتیم مهم ترین پارامتر برای صادرات پسته به روسیه کیفیت و قیمت  مناسب محصول است. بهترین روش جهت خرید پسته صادراتی با قیمت و کیفیت مناسب خرید مستقیم از مراکز تولید کننده آن مانند ترمینال های ضبط پسته است.

ترمینال های ضبط و فراوری پسته از مراکز اصلی و معتبر جهت خرید پسته در کشور به شمار می آیند. شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با باغداران متعدد جهت تامین پسته و دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته به جهت فراوری آن، انواع پسته صادراتی را بصورت مستقیم و با قیمت های مناسب به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

صادرات پسته آب خندانصادرات پسته آب خندان احمد آقاییصادرات پسته آب خندان به روسیهصادرات پسته احمد آقایی آب خندانصادرات پسته احمد آقایی آب خندان به روسیهصادرات پسته احمد آقایی به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *