صادرات مغز پسته ایران به فرانسه _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته ایران به فرانسه

Pistachio nut seeds isolated. Pistachio nut seeds texture background


صادرات مغز پسته ایران به فرانسه _ بازرگانی شادیز، انواع پسته و مغز پسته درجه یک ایران را بسته به سفارش خریدار به کشور فرانسه صادر می نماید.

صادرات مغز پسته ایران به فرانسه

صادرات مغز پسته به فرانسه در حجم های بسیار بالایی انجام می شود. فرانسه بیشتر مغز پسته را به صورت خلال از ایران خریداری می نماید. البته صادرات پسته خندان درجه یک هم به این کشور از رونق نسبتا خوبی برخوردار است.

صادرات مغز پسته به فرانسه:

پسته از جمله مواد غذایی با ارزش تغذیه ای بسیار بالا می باشد. مغز پسته سرشار از فیبر،چربی،پروتئین،انواع ویتامین ها و .. می باشد که برای بهبود عملکرد بدن بسیار مفید است. از این رو کشورهای زیادی خریدار پسته و مغز پسته برای مصارف مختلف خود می باشند.

کشور فرانسه به عنوان یکی از کشورهای اروپایی از خریداران پسته و مغز پسته ایران شناخته می شود. یکی از مهم ترین استاندارد هایی که در واردات پسته به این کشور چک می شود،میزان آفت آفلاتوکسین موجود در مغز پسته است.

این آفت به عنوان یکی از بزرگ ترین موانع برای صادرات پسته خندان ایرانی به کشورهای اروپایی شناخته می شود. از این رو اکثر کشورهای اروپایی اقدام به خرید پسته دهن بسته یا مغز پسته از ایران می نمایند.

قیمت مغز پسته

مغز پسته به عنوان مهم ترین فراورده پسته شناخته می شود که مصارف گوناگونی در نقاط مختلف دارد. از مهم ترین موارد مصرف مغز پسته عبارتند از: در شیرینی پزی ها،در بستنی سازی ها،در رستوران ها و غذاهای مختلف و … .

از این رو حجم زیادی از پسته هر ساله توسط کشورهای مختلف از ایران خریداری می شود.

مغز پسته انواع مختلفی دارد که بسته به سفارش و نیاز خریدار صادرات می شود. به طور کلی قیمت مغز پسته از قیمت خود پسته بالاتر است.

جهت تعیین قیمت مغز پسته پارامترهای مختلفی تاثیر گذار است که گاها بسیار تخصصی و حرفه ای می باشد از این رو ارتباط با مراکز تخصصی فروش پسته و مغز پسته بسیار مهم می باشد.

فروش مغز پسته در فرانسه

همانطور که در بالا گفته شد فروش مغز پسته در فرانسه از رونق بسیار بالایی برخوردار است. از این رو مراکز زیادی اقدام به فروش مغز پسته برای صادرات به کشورهای مختلف می نمایند  اما در خرید مغز پسته دو نکته بسیار اهمیت دارد.

  1. تشخیص کیفیت مغز بر اساس پارامترهای مختلف
  2. تعیین قیمت مغز

شرکت بازرگانی شادیز،از مجموعه های فعال در حوزه تولید،فرآوری و صادرات انواع پسته و مغز پسته به کشورهای مختلف می باشد. ما در شادیز با کیفیت ترین انواع محصولات را مطابق درخواست مشتری و استاندارد های کشور هدف تهیه کرده و  به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماییم.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول  هم چنین اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

 

مغز پسته

صادرات به فرانسهصادرات پسته ایران به فرانسهصادرات پسته به فرانسهصادرات مغز پسته ایران به فرانسهصادرات مغز پسته به فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *