قیمت مغز بادام مامایی شیرین شهرکرد _ بازرگانی شادیز

قیمت مغز بادام مامایی شیرین شهرکرد

قیمت مغز بادام مامایی شیرین شهرکرد _ بازرگانی شادیز بادام مامایی مرغوب شهرکرد را با قیمتهای رقابتی به خریداران در مناطق مختلف عرضه می نماید.

قیمت مغز بادام مامایی شیرین شهرکرد

مغز بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع مغز بادام تولید شده در ایران است که از آن اغلب برای صادرات به کشورهای خارجی مانند هند،ترکیه،امارات و .. بهره می برند.

بادام مامایی به سبب دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد از جمله طعم شیرین،ارزش غذایی بالا،چربی فراوان و کیفیت عالی طرفداران بیشماری در مناطق مختلف دنیا دارد. مغز بادام مامایی بیشترین حجم از صادرات بادام از کشور را به خود اختصاص داده است.

حجم عمده تولید بادام مامایی در ایران متعلق به استان چهار محال بختیاری و مناطق شهرکرد و سامان در این استان است. شهرکرد به عنوان مرکز این استان به عنوان قطب اصلی خرید،فروش و صادرات بادام مامایی در کشور محسوب می شود. همانطور که می دانید قیمت عرضه محصول در قطب های تولید کننده آن پایین تر از سایر مناطق است. قیمت عرضه بادام مامایی در شهرکرد به عنوان قطب تولید کننده آن نیز بسیار مناسب می باشد.

ملاک تعیین قیمت مغز بادام مامایی اندازه و سایز آن است. هر چه تعداد مغز به دست آمده از یک کیلوگرم بادام مامایی بیشتر باشد قیمت آن کمتر است و هر چه این تعداد کاهش یابد یعنی مغز بادام درشت تر است و نرخ آن افزایش می یابد.

فرمول محاسبه قیمت مغز بادام مامایی

همانطور که ذکر کردیم قیمت بادام مامایی بستگی به سایز مغز این بادام دارد. هر چه سایز آن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

فرمول محاسبه سایز مغز بادام مامایی بدین صورت است که میزان ۱۰۰ گرم از مغز بادام را جدا کرده و دانه های این ۱۰۰ گرم را شمارش می کنیم. میزان دانه در این ۱۰۰ گرم سایز بادام است.

 

این سایزها به صورت زیر می باشد:

• سایز ۹۰-۸۰ یا ۵A
• سایز ۱۰۰-۹۰ یا ۴A
• سایز ۱۰۵-۱۰۰ یا ۳A
• سایز ۱۱۵-۱۱۰ یا ۲A
• سایز ۱۲۵-۱۲۰ یا A
• سایز ۱۳۵-۱۳۰ یا ES
• سایز ۱۴۵-۱۴۰ یا ESB
• سایز ۱۵۰ به بالا یا Mini

معرفی مراکز خرید بادام در ایران

قیمت مغز بادام مامایی شیرین شهرکرد

شهرهای بزرگی در زمینه خرید و فروش بادام در ایران فعالیت دارند. استان چهار محال بختیاری به عنوان قطب اصلی تولید بادام مامایی و سایر انواع بادام در ایران شناخته می شود.

شهر کرد و شهرستان های سامان و بن از مراکز مهم تولید بادام در این استان به شمار می آیند. حجم بالای تولید بادام و همچنین وجود کارگاه های شکستن بادام و سورت بندی در این مناطق، آن ها را به بازار بزرگ بادام مامایی کشور تبدیل کرده است.

عملیات شکست بادام و سورتینگ در این مراکز با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود. استفاده از این دستگاه ها موجب می شود تا مغز بادام با کیفیتی فوق العاده تولید گردد.

شرکت صادر کننده بادام مامایی ایرانی

همانطور که می دانید کشور ایران از نظر تولید محصولات کشاورزی بسیار غنی است. از این رو شرکت های بسیاری در زمینه صادرات خشکبار در ایران فعالیت می نمایند.

یکی از انواع خشکبار صادراتی ایران انواع بادام و به طور خاص بادام مامایی است.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از مجموعه های فعال در زمینه صادرات بادام و سایر انواع خشکبار ایرانی است.

این مجموعه طی سالهای اخیر در زمینه صادرات بادام به هندوستان و کشورهای شرق دور فعالیت های گسترده ای انجام داده است.صادرات موفق انواع پسته،بادام و .. ما را بر آن داشته تا در مسیر تجارت و معرفی محصولات کشاورزی مرغوب ایران به سایر مناطق دنیا گام های استوار تری برداریم.

بازرگانی شادیز، انواع بادام تولید شده در شهرکرد به خصوص مغز بادام مامایی را با بهترین کیفیت و قیمت های رقابتی به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

بادام مامایی

بادام مامایی شیرینبادام مامایی شیرین شهرکردقیمت بادام شیرین شهرکردقیمت بادام مامایی شیرینقیمت مغز بادام شهرکردقیمت مغز بادام شیرینقیمت مغز بادام شیرین شهرکردقیمت مغز بادام مامایی شهرکردقیمت مغز بادام مامایی شیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *