قیمت خلال پسته سبز قزوین _ بازرگانی شادیز

قیمت خلال پسته سبز قزوین

قیمت خلال پسته سبز قزوین _ بازرگانی شادیز، خلال پسته سبز قزوین و سایر انواع خلال پسته ایران را با قیمت های رقابتی به خریداران عرضه می نماید.

قیمت خلال پسته سبز قزوین

اولین و مهمترین پارامتر در تعیین قیمت خلال پسته رنگ سبز آن است. پس از آن سایز خلال پسته دومین مورد تاثیر گذار بر قیمت این محصول می باشد. در میان انواع تولیدات خلال، نوع تولیدی شهر قزوین و کرمان از مرغوبیت قابل قبولی بهره می برد.

این محصول از جمله فرآورده های با کیفیت پسته است که خواهان بسیاری در بازارهای جهانی دارد. و بهترین و مرغوبترین خلال پسته در ایران تولید می گردد.  صادرات خلال پسته تولیدی ایران به سبب برخورداری از رنگ سبز،طعم لذیذ و چربی مناسب از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.

خلال پسته قزوین از پسته قزوین به دست می آید که نمونه ریز محسوب می شود اما مغز آن رنگ سبز زیبا و چربی مناسبی دارد. از این رو اغلب از این نوع پسته برای تولید خلال استفاده می شود. عمده تولید پسته در این شهر برای تولید خلال استفاده می شود.

در تولید این محصول ابتدا پوسته مغز پسته را جدا می کنند تا سبزی مغز نمایان شود. سپس با استفاده از دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی مغز پسته را برش می دهند،تا خلال پسته تولید و آماده فروش شود.

در میان انواع سایز های خلال پسته سبز آن ها که ریز و به اصطلاح سوزنی هستند عالی ترند و از آن ها برای تزئین انواع مواد خوراکی و غذایی چه خانه ای و چه کارخانه ای بهره می برند؛ که از نظر قیمت خلال پسته،نیز بالاتر از انواع دیگر خلال ها که سایز متوسط دارند،می باشند.

قیمت انواع خلال پسته

قیمت خلال پسته سبز قزوین

همان طور که ذکر شد قزوین از شهرهای مهم تولید خلال پسته در ایران است. اما کرمان نیز سابقه طولانی در تولید این محصول دارد. حتی گران ترین قیمت خلال پسته نیز متعلق به تولیدات این استان است که از مغز پسته کال به دست می آید.

این محصولات شامل خلال پسته قزوین، خلال پسته بوئین زهرا، خلال مغز کال کرمان و خلال پسته معمولی کرمان است.در این میان انواع مختلف خلال پسته قزوین و مغز کال کرمان بهترین اند. از نظر قیمت خلال پسته هم خلال مغز پسته کال کرمان و بعد نوع شهر قزوین بیشترین بها را دارند.

بازرگانی شادیز، به عنوان بزرگترین مرکز تولید،فروش و صادرات انواع پسته و فرآورده های آن مانند خلال پسته در ایران،آماده ارائه بهترین انواع محصولات با قیمت های رقابتی به خریداران در نقاط مختلف می باشد.

جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

خلال پسته

پسته سبز قزوینقیمت پسته سبزقیمت پسته سبز قزوینقیمت خلال پسته سبزقیمت خلال پسته سبز قزوینقیمت خلال پسته قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *