قیمت خلال پسته سبز ایران در قطر _ بازرگانی شادیز

قیمت خلال پسته سبز ایران در قطر

قیمت خلال پسته سبز ایران در قطر _ بازرگانی شادیز از مجموعه هایی است که در زمینه فروش و صادرات پسته و انواع فرآورده های آن فعالیت می کند.

این مجموعه با توجه به روابط متعدد خود با تولید کنندگان پسته می تواند انواع مغز پسته، خلال پسته سبز و پودر پسته را با بهترین کیفیت و قیمت به شما عزیزان ارائه کند.

برای خرید انواع پسته و فرآورده های آن مانند مغز پسته ، خلال پسته و ..می توانید با مشاورین فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

قیمت خلال پسته سبز ایران در قطر

بهترین و سبز ترین خلال پسته برای استفاده در شیرینی و مواد غذایی تولیدات
ایران است که قیمت رقابتی و کیفیت بالای آن برای قطر نیز از طریق ارتباط گیری با
کارگاه های تولیدی میسر می شود.
از خلال پسته سبز صادراتی در بسیاری از مواد غذایی به ویژه کارخانجات تولیدی شیرینی و قنادی ها استفاده می شود.

و بازار های خارجی این محصول نیز دیگر کیفیت نمونه های ایرانی خلال پسته را به علت رنگ سبز آن و همینطور طعم بسیار خوب پسته ایران شناخته اند.

کشور های عربی به ویژه قطر و امارات که مرکز فعالیت بسیاری از بازاری های ایرانی می باشند برای عرضه این محصول بسیار مناسب هستند.  از طرفی نیز در قطر فروشگاه های شیرینی سنتی ایرانی زیاد است و شرایط برای عرضه محصولی مانند خلال پسته در صورت رقابتی بودن قیمت ها فراهم است.

گروه تولیدی و مجموعه کارگاه های تولید خلال پسته شادیز این توانایی را دارند که روزانه با تولید چندین تن انواع خلال بویژه پسته و بادام با قیمت های بسیار مناسب تهیه محصولات صادراتی در این زمینه را برعهده بگیرند. از طرفی مجموعه بازرگانی همین شرکت این امکان را برای خریداران صادراتی فراهم آورده است تا فرآیند های صادراتی خلال پسته سبز را از ایران تا گمرک قطر یا هر کشور دیگری انجام دهند.

صادرات خلال پسته و بادام به قطر

قطر از کشور هایی می باشد که خلال پسته و بادام ایران را در حجم بالا هم برای مصرف داخل و هم برای صادرات مجدد به دیگر کشور ها خرید می نماید.
بازار قطر بخصوص در زمینه خرید شیرینی جات و لوازم قنادی مانند خشکبار مورد استفاده در این محصولات از جمله خلال و مغز پسته و بادام بسیار فعال می باشد.
خوشبختانه صادرات خلال پسته و بادام به کشور قطر چندان دشوار نیست و استاندارد های سختگیرانه ای برای این کشور لحاظ نشده است.

خلال پسته مرغوب برای این کشور باید سبز و در بسته بندی های مقاوم به رطوبت باشد. البته ترجیح بر این است که محل نگهداری خلال پسته و بادام در سردخانه و همینطور حمل با کانتینر یخچالدار باشد.

مجموعه تولیدی خلال پسته و بادام شادیز برعهده گیرنده تامین تا صادرات این محصول به کشور قطر در هر حجمی می باشد و بخصوص آماده ارائه نمایندگی انحصاری محصولات خود به گروه های خریدار در قطر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مستقیما با مدیر فروش مجموعه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز در ارتباط باشید.

خلال پسته

خلال پسته ایرانخلال پسته سبزخلال پسته سبز ایرانخلال پسته شادیزخلال پسته و بادامخلال پسته و بادام شادیزصادرات خلال پستهقیمت خلال پستهقیمت خلال پسته در قطرقیمت خلال پسته سبزقیمت خلال پسته سبز ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *