بهترین تامین کننده بادام ایرانی _ بازرگانی شادیز

بهترین تامین کننده بادام ایرانی

 

بهترین تامین کننده بادام ایرانی _ بازرگانی شادیز ، بهترین نوع بادام ایرانی را با مقرون به صرفه ترین قیمت در سراسر جهان صادر می کند.

بهترین تامین کننده بادام ایرانی

بادام ایرانی مانند گردو و پسته از مغزهای خوشمزه ایرانی است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. بادام از مغزها و میوه های خشک محبوب در جهان است.

بادام یکی از مهمترین محصولات خشک در ایران است. ایران کشوری چهار فصل است و محصولات زراعی در تمام فصول در مناطق مختلف آن کشت می شود. همچنین ایران در بین صادرکنندگان خشکبار از جایگاه ویژه ای برخوردار است. ایران در جهان در تولید بادام در جایگاه پنجم قرار دارد. بادام ایرانی در دنیا از نام و مارک خاصی برخوردار است.

ایران بادام را به کشورهایی از جمله هند ، چین ، ژاپن ، کره ، کانادا ، ایالات متحده و اتحادیه اروپا صادر می کند. شادیز یکی از بهترین شرکت های خشکبار ایرانی در جهان است. طعم بادام ایرانی شادیز با سایر بادام ها متفاوت است. هر آنچه در مورد بادام ایرانی و خرید باید بدانید اینجا است.

بادام

بادام

بادام  میوه درخت بادام است. نام علمی این میوه خشک (Prunusdulsis) است. این آجیل بومی خاورمیانه ، هند و شمال آفریقا است. بهترین بادام همچنین در مناطقی مانند ایران ، عربستان سعودی ، لبنان ، ترکیه ، سوریه ، اردن رشد می کند.

طعم بادام از شیرین تا تلخ متفاوت است و هر دو در شرکت ما موجود است. درختان بادام دو نوع هستند. یک نوع گل صورتی که بادام شیرین تولید می کند. دیگری با گلهای سفید ، بادام تلخ.

بادام تلخ ایرانی در صنایع دارویی و محصولات آرایشی کاربرد دارد. و با توجه به تلخی آن ، استفاده غذایی ندارد، اما دارای خاصیت ، روغن و بوی زیادی است. به عنوان پودر یا روغن استفاده می شود. اما بادام شیرین را می توان مانند آجیل مصرف کرد و معمولاً به صورت خام مصرف می شود.

تامین کننده بادام ایرانی

بادام یکی از مهمترین میوه های خشک و خشکبار در ایران است.

بادام یک آجیل محبوب در بین مردم جهان است. ایران در تولید جهانی بادام پنجم است.

بیشترین صادر کنندگان بادام عبارتند از: آمریکا ، اسپانیا ، آلمان ، فرانسه و ایران.

مهمترین بازار صادراتی بادام ایرانی هند است.

ایران کشوری است که در تولید و صادرات خشکبار موفق عمل کرده است. این موفقیت دلایل زیادی دارد. اما دلیل اصلی آن این است که خشکبار ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل توانسته اند در این صنعت با رقبای خود رقابت کنند.

بادام ایرانی در سراسر جهان محبوب است و یکی از خوشمزه ترین بادام های جهان است.

بنابراین ، تفاوت بادام ایرانی و آمریکایی چیست؟

تغییرات ژنتیکی ایجاد شده روی نهال های بادام کالیفرنیا باعث می شود که بادام ها پوستی نازک و کاغذی داشته باشند. اما بادام ایرانی بادامی است که ترد تر و خوش طعم باشد.

شرکت شادیز، صادر کننده بادام،پسته و دیگر خشکبار موجود در ایران است.  شما می توانید هر مقدار و هر نوع بادامی را که می خواهید از ما درخواست نمایید. ما بهترین بادام های ایرانی را با قیمت مناسب به شما پیشنهاد می دهیم.

فواید بادام ایرانی

بادام به دلیل ارزش درمانی بالا و طعم خوب گزینه مناسبی برای استفاده در رژیم غذایی است. بادام ایرانی منبع بسیار خوبی از ویتامین های B و E است و همچنین از مواد معدنی بالایی برخوردار است. از آنجا که ویتامین و مواد معدنی بالایی دارد ، غذای خوب و خوشمزه ای برای نوزادان و جوانان است.

سلامت مغز را تقویت کنید:

بادام سرشار از مواد مغذی است که برای رشد و سلامت مغز انسان مهم است. بادام فعالیت مغز را افزایش می دهد و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد. مطالعات نشان می دهد که استفاده از بادام در یک رژیم غذایی مانند روغن بادام برای سلامت عمومی و عملکرد بهتر سیستم عصبی مفید است.

سلامت استخوان را بهبود ببخشید:

بادام منبع بی نظیری از ویتامین ها ، مواد معدنی و مقدار زیادی فسفر است. بادام ایرانی تأثیر چشمگیری در استحکام و دوام استخوان و دندان دارد. همچنین ، از بیماری های مرتبط با سن مانند پوکی استخوان جلوگیری می کند.

دستگاه ایمنی را تقویت کنید:

بادام منبع غنی از مواد قلیایی است. که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب هستند. علاوه بر این ، بادام توانایی از بین بردن بیماری ها را افزایش می دهد. علاوه بر این ، همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. تحقیقات نشان می دهد افرادی که ویتامین E کافی دریافت می کنند ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از دیگران در معرض بیماری قلبی قرار دارند.

مراقبت از پوست:

  بادام خواص زیادی برای مراقبت از پوست دارد. شیر بادام تأثیر مثبتی روی پوست دارد. بنابراین ، بادام با شیر (شیر بادام) در تقویت قدرت عضلات بسیار موثر است. آب بادام همچنین در تقویت پوست و افزایش نیروی جنسی در آقایان با اهمیت است.

کاهش وزن:

  اگر به دنبال کاهش وزن هستید ، نوشیدن شیر بادام یا خود بادام به تنهایی بسیار خوب است. فیبرهای غذایی موجود در بادام برخلاف یک میان وعده کوچک ، احساس سیری ایجاد می کنند. مطالعات نشان می دهد رژیم های غذایی غنی از بادام برای افراد چاقی که تمایل به کاهش وزن دارند مناسب است.

انواع بادام ایرانی

 بهترین انواع بادام ایرانی عبارتند از:

بادام مامایی ( Mamra Almond):

بادام مامایی ( Mamra Almond)

بادام مامایی یکی از معروف ترین بادام های ایرانی است که حتی شهرت جهانی دارد و هر ساله به کشورهای دیگر صادر می شود. همچنین بادام مامایی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا یکی از بهترین و فراوانترین بادام های جهان است.

این نوع بادام توانسته توجه بازارهای جهانی را به خود جلب کند. ایران بیشتر بادام مامایی را به هند صادر می کند. بادام مامایی یک بادام ارگانیک است. همچنین دارای محتوای کربوهیدرات بیشتری است.

پروتئین بادام ایرانی کمتر از بادام آمریکایی است. اما به دلیل محتوای زیاد قند ، از انرژی بالاتری برخوردار است. درخت بادام مامایی در برابر آفات و بیماری ها مقاوم است. میوه آن با پوسته سخت و مغز شیرین زودرس است.

قیمت بادام مامایی در ایران

عوامل بسیاری بر قیمت بادام در ایران تأثیرگذار است. مهمترین این عوامل عبارتند از:

  • اندازه بادام
  • رنگ و طعم بادام ایرانی
  • کیفیت بادام
  • میزان مغز موجود در بادام
  • میزان تقاضای بادام
  • صادرات بادام

بادام سنگی ایرانی(Stone Almond):

بادام سنگی ایرانی(Stone Almond)

بادام سنگی پوست سفتی دارد که باید شکسته شود تا به مغز آن برسد. همچنین ، بادام سنگی مقاومت خوبی در برابر کم آبی دارد. این بادام طعم بسیار لذیذی و طبیعی دارد. در صنایع دارویی و غذایی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید بهترین بادام ایرانی

شرکت خشکبار ایرانی شادیز ، به عنوان بهترین تامین کننده و صادر کننده کننده بادام و خشکبار ،بهترین نوع بادام ایرانی را با مقرون به صرفه ترین قیمت به سراسر جهان صادر می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول ، لطفا با ما تماس بگیرید.

بادام

بادام ایرانیبادام ایرانی شادیزبعترین بادام ایرانبهترین بادام ایرانیبهترین تامین کننده بادامبهترین تامین کننده بادام ایرانتامین بادامتامین کننده بادامتامین کننده بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *