صادرات خلال بادام شیرین قزوین _ بازرگانی شادیز

صادرات خلال بادام شیرین قزوین

صادرات خلال بادام شیرین قزوین _ بازرگانی شادیز خلال بادام قزوین را بصورت مستقیم و بدون هیچ هزینه افزوده ای به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات خلال بادام شیرین قزوین

خال بادام از جمله فراورده های مغز بادام است که در شهرهای مختلف ایران از جمله قزوین تولید می گردد. قزوین از مناطقی است که هر ساله حجم بالایی از این محصول را تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

خلال بادام به دلیل داشتن انواع مواد مغذی و طعم شیرین از حجم فروش و صادرت بالایی در بازار برخوردار می باشد. بیشترین حجم مصرف خلال بادام در صنایع غذایی مانند شیرینی پزی ها،بستنی سازی،شکلات سازی و  دیگر صنایع است. از مهم ترین مقاصد صادراتی خلال بادام شیرین قزوین عبارتند از:

چین

آلمان

روسیه

فرانسه

امارات

کویت

هند

و…

در موارد صادراتی بسته بندی خلال بادام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خلال بادام از جمله محصولاتی است که به دلیل شکنندگی بالا نیاز به بسته بندی مناسب دارد. شرکت بازرگانی شادیز خلال بادام شیرین و خام قزوین را با توجه به بازار کشور مقصد در بسته بندی های استاندارد به فروش می رساند.

فروش عمده خلال بادام خام

فروش عمده خلال بادام خام از کارگاه های تولیدی در شهرهای مختلف با قیمت و کیفیت مناسب صورت می گیرد. خلال بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها و پروتئین ها و هم چنین چربی های مفید است که از آن برای تهیه و تزیین انواع شیرینی ها،دسرها و غذاها استفاده می شود.

خلال بادام را می توان به صورت فله و بسته بندی شده از مراکز معتبر در ایران خریداری نمود. شرکت بازرگانی شادیز به عنوان مرکز اصلی فروش و صادرات خلال بادام شیرین در کشور،آماده ارائه بهترین محصولات به خریداران محترم در مناطق مختلف می باشد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خلال بادام شیرینخلال بادام شیرین قزوینخلال بادام قزوینصادرات خلال بادام شیرینصادرات خلال بادام شیرین قزوینصادرات خلال بادام قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *