فروش پسته احمد آقایی در ترکیه _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش پسته احمد آقایی در ترکیه

فروش پسته احمد آقایی در ترکیه _ شرکت بازرگانی شادیز پسته مرغوب احمد آقایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به کشور ترکیه ارسال می نماید.

فروش پسته احمد آقایی در ترکیه

فروش پسته در ترکیه به عنوان یکی از بزرگترین مصرف کنندگان پسته از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. فروش پسته در ترکیه به دو منظور زیر از بازار بسیار خوبی برخوردار می باشد:

۱. برای مصرف در بازار داخلی

۲. برای صادرات مجدد به دیگر کشورها مانند کشورهای اروپایی

کشور ترکیه خود به عنوان یکی از تولید کنندگان پسته در دنیا شناخته می شود لذا پسته تولیدی در این کشور پاسخگوی نیاز داخلی آن نیست به همین دلیل کشور ترکیه اقدام به خرید پسته از دیگر کشورها می نماید.کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده پسته در دنیا، از تامین کنندگان اصلی پسته برای کشور ترکیه محسوب می شود. بیشترین مصرف پسته در این کشور برای مصارف شیرینی پزی و غذاهای مختلف می باشد.

تجار ترکیه ای بیشتر تمایل به خرید پسته های کشیده ایرانی دارند به همین جهت پسته احمد آقایی برای صادرات به ترکیه گزینه مناسبی می باشد.

قیمت پسته در ترکیه

در بازار کشور ترکیه علاوه بر پسته های ایرانی پسته های آمریکایی نیز وجود دارد. لذا ارائه قیمت های رقابتی و مناسب از پارامترهای مهم برای فروش پسته درجه یک در ترکیه است.صادر کنندگان ایرانی می توانند در کنار ارائه پسته درجه یک با تنوع بالاتر نسبت به پسته های آمریکایی، با قیمت گذاری مناسب پسته به خوبی در بازار کشور ترکیه رقابت نمایند.

خرید پسته بصورت مستقیم در شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته به صورت مستقیم و بدون واسطه به جهت مناسب تر بودن قیمت و کیفیت آن، یکی از روش های ارائه پسته با قیمت های رقابتی در بازارهای بین المللی است. شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با کشاورزان این محصول و دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته،انواع پسته درجه یک را با مناسبترین قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات پسته با مدیر فروش شرکت شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

فروش پسته احمد آقایی در ترکیهفروش پسته در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *