بادام مامایی قیمت مناسب _ بازرگانی خشکبار شادیز

بادام مامایی قیمت مناسب

بادام مامایی قیمت مناسب _ بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان بزرگترین تامین کننده بادام مامایی(Mamra) در ایران ، این محصول را با کیفیت های مختلف و قیمت مناسب به خریداران در سراسر جهان ارائه می دهد.

بادام مامایی قیمت مناسب

قیمت بادام مامایی به عوامل زیادی و تامین کنندگان بادام مامرا بستگی دارد. مهمترین عامل در تعیین قیمت بادام مامرا کیفیت آن است.  پس از کیفیت سایز بادام مهم ترین عامل در تعیین قیمت بادام مامایی است.به طور طبیعی ، وقتی یک بادام  از کیفیت بالا و سایز بزرگ تری برخوردار باشد ، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

به طور کلی بادام مامایی با کیفیت و قیمت متفاوتی تولید می شود و به روش های مختلفی در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. نوع بادام مامایی که در بازار عرضه می شود ، تأثیر زیادی در قیمت این محصول دارد.

بادام مامایی چیست؟

در اصل ، ۳ نوع بادام در ایران در حال رشد است: مامایی(مامرا) ، محب و سنگی.

این بادام ها از نظر شکل ، اندازه و حتی ارزش غذایی متفاوت هستند

بادام مامایی:

در ایران ، تولید بادام مامایی یکی از مهمترین فرایندها در تولید محصولات کشاورزی است. استان چهارمحال و بختیاری پیشگام تولید این نوع بادام است.

بادام مامایی به دلیل دارا بودن کیفیت و ارزش تغذیه ای بالا، متقاضیان زیادی دارد و برای صادرات نیز استفاده می شود. درخت بادام مامایی دیرگل می باشد که در مقابل آفات و بیماری ها مقاومت خوبی دارند .میوه آن زودرس می باشد که پوسته چوبی آن سفت و مغز ترد و خوشمزه ای دارد.

 این نوع بادام در صنایع غذایی به صورت پودر و خلال استفاده شده و در آجیل بصورت شور و خام استفاده می گردد. از بادام مامایی به دلیل چربی خوبی که دارد در تولید صابون و انواع لوازم آرایشی بهداشتی استفاده می شود.
منشأ تولید بادام مامایی ایران می باشد که در انواع آجیل بصورت مغز استفاده می شود.

بادام مامرا منبعی غنی از پروتئین ها و مواد معدنی است و در مناطق سردسیر ایران کشت می شود.

بادام مامایی در درجه های مختلف بر اساس وزن مغز آنها ارائه می شود. درجه های مختلف بادام مامایی به شرح زیر است:

  • (۸۰-۹۰) دانه / ۱۰۰ گرم یا AAAAA
  • (۹۰-۱۰۰) دانه / ۱۰۰ گرم یا AAAA
  • (۱۰۰-۱۰۵) دانه / ۱۰۰ گرم یا AAA
  • (۱۱۰-۱۱۵) دانه / ۱۰۰ گرم یا AA
  • (۱۲۰-۱۲۵) دانه / ۱۰۰ گرم یا A
  • (۱۳۰-۱۳۵) دانه / ۱۰۰ گرم یا ES

قیمت منصفانه برای بادام مامایی

بادام مامایی قیمت مناسب 

تولید و صادرات بادام مامایی در ایران به طور همزمان انجام می شود. قیمت این محصول کاملاً متغیر است و در فصول مختلف تغییر خواهد کرد. با توجه به کیفیت و بازار عرضه و تقاضا در ایران ، قیمت بادام مامایی متفاوت است.

شرکت های مختلفی در ایران شروع به تولید این محصول کرده و کالای با کیفیت خوبی را به بازار داخلی و جهانی ارائه می دهند. اما به دلیل محبوبیت آنها ، بعضی اوقات قیمت های نجومی را برای این محصول ارائه می دهند.

این افزایش قیمت هیچ ارتباطی با کیفیت آن ندارد و بهتر است هنگام خرید به کیفیت آن نیز توجه شود.

بادام مامایی از مهم ترین محصولات صادراتی به کشور های خارجی از جمله هند، ترکیه، روسیه، کشورهای عربی و همچنین اروپایی محسوب می شود که در برخی مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری و اصفهان تولید می شود و به صورت مستقیم پس از برداشت به بازار عرضه می گردد.

بادام مامایی گونه ای بادام به شمار می آید که دارای شکل ظاهری بسیار خاص و طعم فوق العاده ای می باشد که همین امر سبب شده این بادام با فروش قابل ملاحظه ای در بازار خارجی همراه باشد.

شرکت تولیدی بازرگانی شادیز، بزرگترین عرضه کننده بادام مامایی ایران به بازارهای مختلف خارجی می باشد.

خرید مستقیم پسته از تولید کننده توسط بازرگانی خشکبار شادیز برای عرضه قیمت مناسب به مشتریان انجام گرفته و این امر باعث افزایش سطح رضایت مندی مشتریان شده است.

جهت اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص خرید بادام مامایی صادراتی می توانید با واحد فروش شادیز ارتباط برقرار نمایید.

بادام مامایی

بادام مامایی،بادام مامایی قیمت مناسب،قیمت بادام مامایی،بادام مامایی شادیز،بادام و خشکبار شادیز،خشکبار شادیز،بادام قیمت مناسب،قیمت بادام،قیمت مناسب بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *