پسته احمد آقایی شور رفسنجان _ بازرگانی شادیز

پسته احمد آقایی شور رفسنجان

salted pistachios are poured into a plate. close up


پسته احمد آقایی شور رفسنجان _ بازرگانی شادیز، پسته احمد آقایی شور و خوش طعم رفسنجان را بصورت عمده به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

پسته احمد آقایی شور رفسنجان

پسته ها به دلیل طعم شیرین، منحصر به فرد و ارزش غذایی بالای خود با ارزش هستند. پسته یکی از قدیمی ترین مغزهای دنیا است که از حدود هزاران سال پیش تا کنون در خاورمیانه رشد می کند.

پسته ها مانند سایر مغزها،غنی از مواد مغذی هستند. پسته ها منبع بسیار عالی از آنتی اکسیدان هایی مانند بتا کاروتن و گاماتوکوفرول هستند. در ایران انواع مختلفی از پسته برداشت می شود. پسته احمد آقایی یکی از مرغوب ترین پسته های شهرستان رفسنجان است که ظاهری کشیده دارد و طعم بی نظیرش زبانزد است و به جرات می توان گفت از نظر طعم یکی از خوشمزه ترین انواع پسته است.

کیفیت بالای این پسته موجب شده است که برای آجیل پر مصرف ترین نوع پسته باشد. از این پسته هم به صورت خام و هم به صورت شور شده برای مصارف آجیلی و همچنین صادرات استفاده می شود.

پسته احمد آقایی شور از جمله خوشمزه ترین پسته می باشد که طرفداران بسیاری در بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی دارد و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در مجموعه شادیز به فروش می رسد.

پسته شور احمد آقایی یک ترکیب خوب با دیگر مغزها برای آجیل مجالس،جلسات رسمی و مهمانی های دوستانه است.این نوع پسته پر مصرف ترین نوع برای استفاده در آجیل است. عمده صادرات این رقم به کشورهای هند،هلند،اسپانیا ،ترکیه و دیگر کشورها انجام می شود.

رنگ مغز پسته احمد آقایی شور،سبز روشن و رنگ پوسته آن سفید و روشن است که زیبایی فوق العاده ای به این نوع پسته داده است.

پسته شور احمد آقایی کاملا خندان،درشت و بدون خورد شدگی است و برای کسانی که از آجیل و خشکبار بو داده لذت می برند،گزینه بسیار مناسبی است.

قیمت پسته شور احمد آقایی رفسنجان

پسته احمد آقایی شور رفسنجان

رفسنجان شهری است که سالانه حجم بالایی از انواع پسته از باغ های آن برداشت می شود. پسته رفسنجان دارای بالاترین کیفیت ممکن است از این رو قیمت پسته رفسنجان به خصوص قیمت پسته شور احمد آقایی رفسنجان در بازار فروش بالا است. کیفیت و طعم بی نظیر این پسته موجب افزایش صادرات آن به کشورهای مختلف شده است.

به همین جهت می توان به طور مستقیم پسته احمد آقایی را از رفسنجان با قیمت مناسب خریداری نمود. و چون رفسنجان بزرگترین محل کاشت و برداشت پسته می باشد،کارخانه های بسیاری در آن فعالیت می کنند. که پسته های تولید شده در رفسنجان را به صورت های مختلف فرآوری و طعم دار می نمایند.

مهمترین پسته های تولید شده که در کارخانجات رفسنجان طعم دار می شوند عبارتند از:

قیمت پسته احمد آقایی شور رفسنجان با توجه به موارد زیر تعیین می گردد:

  • نرخ پسته خام
  • مواد استفاده شده برای طعم دار کردن پسته
  • بسته بندی محصول
  • نوع خرید
  • حجم خرید
  • نرخ ارز

لازم به ذکر است که طعم های رایج پسته شور احمد آقایی رفسنجان که بسیار پر طرفدار می باشد به قرار زیر هستند:

  1. پسته شور معمولی
  2. پسته شور زعفرانی
  3. پسته شور آبلیمویی
  4. پسته شور سبزیجاتی

مجموعه بازرگانی شادیز،انواع پسته مرغوب رفسنجان را به صورت مستقیم و با طعم های مختلف به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی: ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی شور رفسنجانپسته شور احمد آقاییپسته شور رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *