خرید بادام شاهرودی _خرید و فروش انواع بادام درختی

خرید بادام شاهرودی

خرید بادام شاهرودی _خرید و فروش انواع بادام درختی در مجموعه ی شادیز بصورت عمده انجام می شود بادام شاهرودی از بادام های ایرانی است و تنوع بسیار زیادی دارد .

خرید بادام شاهرودی

این نوع بادام در ایران کشت می شود و تنوع بسیار زیادی دارد حدود ۲۱ رقم از این بادام در کشور ایران کشت می شود که در این مقاله سه نمونه از مهم ترین و پر فروش ترین آن را به شما معرفی می کنیم .

بادام شاهرودی ۲۱ این بادام از بادام های پوست نازک است و شباهت بسیاری به بادام کاغذی ایرانی دارد مغز این بادام درشت و بسیار مرغوب است.

بادام شاهرودی۱۲ این بادام در گروه بادام های مامایی و ربیع قرار می گیرد و نسبت به انواع دیگر با قیمت بالاتری به فروش می رسد هم چنین از کیفیت بالایی برخوردار است .

بادام فرانسیس نوعی دیگر از بادام شاهرودی است درجه ی سختی پوسته ی این بادام متوسط است پوسته ی بادام فرانسیس از بادام سنگی نازک تر و از بادام کاغذی ضخیم تر است و از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد .

انواع بادام شاهرودی بصورت مغز و با پوسته در بازار به فروش می رسند و هر کدام خواص و ویژگی های خاص خود را دارند مغز بادام چربی بالایی دارد از آن برای مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز بادام سرشار از انواع ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم ،منیزیم و فیبر خوراکی است که از مواد ضروری برای سلامت بدن و پیشگیری از بیماری ها به شمار می روند

مچموعه ی شادیز صادر کننده ی انواع بادام های درختی مرغوب بصورت عمده به بازار های داخلی و کشور های خارجی است محصولات شادیز بصورت مستقیم از تولید کنندگان تهیه و بدون واسطه به مشتریان عرضه می گردد این مجموعه هم چنین محصولات با کیفیت تولید کنندگان را بصورت نقدی خریداری می نماید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس سایت:www.shadizva.ir

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

Uncategorized @fa

خرید بادام شاهرودیخرید فروش انواع بادامخرید فروش بادام شاهرودیفروش بادام شاهرودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *