خرید گردو پوست نازک ایرانی _بازرگانی شادیز

خرید گردو پوست نازک

خرید گردو پوست نازک ایرانی _بازرگانی شادیز در زمینه ی تامین و فروش عمده گردو پوست نازک ایرانی در سراسر کشور فعالیت می نماید.

خرید گردو پوست نازک

گردو پوست نازک یا همان گردوی کاغذی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین انواع گردو در ایران است این گردو همان طور که از نام آن پیداست پوسته ی چوبی بسیار نازکی دارد و برای شکستن آن نیازی به اجسام سنگین نیست زیرا به راحتی با فشار دست می شکند علاوه بر راحتی در شکستن پوسته این گردو درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد که سبب افزایش تقاضای آن شده است مغز گردوی کاغذی به راحتی از پوست آن جدا می شود.

گردوی پوست کاغذی بصورت عمده در نقاط مختلف ایران کشت می شود مغز این گردو رنگ روشن و طعم بسیار لذیذی دارد گردوی پوست نازک بصورت عمده و جزئی از میزان خرید و فروش بالایی برخوردار است .

گردو یکی از پر کاربرد ترین خشکبارهای ایرانی است که از آن بصورت های مختلف در مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود گردو منبع غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است مصرف گردو سبب حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری ها می شود گردو از کهن ترین درختان کشت شده در ایران است در گذشته از گردو بیشتر جهت مصارف درمانی استفاده می شده است اما امروزه از آن در مصارف خوراکی و درمانی مختلف استفاده می شود.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع گردوی پوست نازک ایرانی را بصورت عمده به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به متقاضیان عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو پوست نازکخرید گردو پوست نازک ایرانیگردو پوست نازکگردو پوست نازک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *