فروش عمده پسته صادراتی _بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته صادراتی

فروش عمده پسته صادراتی _بازرگانی شادیز انواع پسته صادراتی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان در سراسر ایران عرضه می نماید.

فروش عمده پسته صادراتی

پسته یکی از شناخته شده ترین انواع خشکبار ایرانی در دنیا است پسته های ایرانی از نظر طعم و کیفیت مقام نخست را در جهان دارا می باشند کشور ایران از بزرگ ترین صادر کنندگان پسته در دنیا می باشد هر ساله حجم قابل توجهی از پسته های ایرانی توسط تجار و بازرگانان ایرانی به کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای عربی صادر می گردد.

مهم ترین انواع پسته صادراتی در ایران عبارتند از پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی .بیشترین حجم از پسته های ایران در استان کرمان،یزد و مشهد کشت می شود صادرات از مهم ترین اهداف تجاری تولید پسته در ایران است.

انواع پسته بصورت عمده و یا بسته بندی شده به سایر نقاط دنیا صادر می گردد صادرات پسته سبب ارز آوری و رونق اقتصادی در کشور می شود.پسته های صادراتی معمولا دست چین شده هستند و با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد این محصول در مناطق دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد رشد می کند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته صادراتی و مرغوب ایرانی را بصورت عمده به مشتریان عزیز ارائه می دهد شادیز با توجه به نیاز مشتریان محصول مورد نظر را بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.ما شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

عمده پسته صادراتیفروش پسته صادراتیفروش پسته صادراتی عمدهفروش عمده پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *