گردو پوست نازک درجه یک عمده _خشکبار شادیز

گردو پوست نازک درجه یک

گردو پوست نازک درجه یک عمده _خشکبار شادیز مرغوب ترین گردوی پوست نازک ایرانی و خارجی را بصورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

گردو پوست نازک درجه یک

گردو پوست نازک یا همان گردوی پوست کاغذی به گردویی می گویند که پوست چوبی بسیار نازک و شکننده ای دارد و برای شکستن آن نیازی به گردو شکن نیست گردوهای پوست کاغذی ظاهری بیضی مانند و پوستی به رنگ شکلاتی روشن دارند این نوع گردو به دلیل راحت شکسته شدن و مغز درشت میزان تقاضای بالایی دارد نمونه های ایرانی و خارجی گردو کاغذی در بازارهای کشور خرید و فروش می شود .

مغز گردوی کاغذی به راحتی از پوست آن جدا می شود که از مزیت های آن به شمار می آید علاوه بر آن این گردو مغز سفید و خوش طعمی دارد که سبب شهرت هر چه بیشتر آن شده است قیمت گردوی پوست کاغذی به دلیل کیفیت بالا از سایر انواع گردو بالاتر است .

گردو از پرکاربرد ترین انواع خشکبار در دنیا است که از آن می توان بصورت های مختلف در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده کرد مغز گردو از پر چرب ترین مغز های خوراکی است که از روغن آن برای مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود.

مغز گردو را با نام غذای مغز نیز می شناسند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و خطر ابتلا به بیماریهای مختلف مانند سرطان را کاهش می دهد.

شرکت خشکبار شادیز عمده گردوی پوست نازک ایرانی و خارجی را با قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می نماید جهت هماهنگی در زمینه ی خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذ امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو پوست نازکگردو پوست نازکگردو پوست نازک درجه یکگردو پوست نازک درجه یک عمدهگردو پوست نازک عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *