گردو پوست نازک درجه یک فارس _ بازرگانی شادیز

گردو پوست نازک درجه یک فارس

گردو پوست نازک درجه یک فارس _ بازرگانی شادیز گردوی پوست نازک مرغوب تولید شده در استان فارس را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

گردو پوست نازک درجه یک فارس

گردوی پوست نازک و یا به اصطلاح گردوی پوست کاغذی یکی از پر طرفدار ترین و پر متقاضی ترین انواع گردو در ایران است این نوع گردو پوست بسیار نازکی دارد و برای شکستن آن نیازی به گردو شکن نیست. گردو پوست کاغذی ظاهری بیضی شکل و مغز سفید و درشتی دارد. مغز این نوع گردو به آسانی از پوست استخوانی آن جدا می شود .

یکی از مهم ترین مزیت های گردوی پوست نازک درصد مغز به پوست بسیار بالای آن است که به محبوبیت هر چه بیشتر آن افزوده است. گردوی پوست کاغذی در نقاط مختلف ایران از جمله استان فارس تولید می گردد. گردوی پوست کاغذی بوانات،اقلید،نی ریز، استهبان و.. از جمله محبوب ترین گردوهای پوست نازک تولید شده در مناطق مختلف استان فارس می باشد.

گردوی پوست کاغذی به دلیل کیفیت بالا قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع گردو مانند گردو سوزنی دارد با این حال روز به روز بر تعداد خریداران و مصرف کنندگان آن افزوده می شود .

گردو میوه ای ارزشمند و پر کاربرد است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع مختلف استفاده می شود سابقه کشت گردو در ایران و هم چنین استان فارس به سال های بسیار دور باز می گردد. گردوی فارس از گذشته تا کنون به طعم لذیذ و چربی فراوانش معروف بوده است.

خواص و فواید گردو

مغز گردو را غدای مغز می نامند زیرا سرشار از امگا۳ است و به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند.مغز گردو چربی بسیار فراوانی دارد البته چربی آن از نوع غیر اشباع است و برای سلامتی بدن مفید می باشد. مصرف روزانه جند عدد گردو حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری بدن را درمان می کند. از فواید بی نظیر گردو می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، استحکام استخوان ها،تقویت مغز،سلامت قلب،پیشگیری از دیابت،فشار خون و انواع سرطان ها اشاره کرد.

بازرگانی شادیز گردوی پوست نازک مرغوب و اعلای فارس را به صورت عمده با قیمت مناسب همراه با تخفیف های ویژه به شما عزیزان ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آأرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

گردو پوست نازکگردو پوست نازک درجه یکگردو پوست نازک درجه یک فارسگردو پوست نازک فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *