خرید بادام سنگی صادراتی عمده _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام سنگی صادراتی عمده

خرید بادام سنگی صادراتی عمده _ شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک ایرانی را جهت صادرات به فروش می رساند.بادام سنگی معروف ترین بادام درختی ایران است.

خرید بادام سنگی صادراتی عمده

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که میزان خرید و فروش هم چنین صادرات پر رونقی دارد. بادام سنگی عمده متقاضیان بسیاری خصوصا در بین تجار دارد. صادرات بادام سنگی از فعالیت های تجاری بسیار سودمند است زیرا این نوع بادام میزان تقاضای بسیار زیادی دارد و از طرفی در کمتر کشوری به صورت عمده تولید می گردد.

نکته قابل توجه در صادرات بادام سنگی مناسب بودن قیمت و کیفیت بالای آن است و هر چه قیمت و کیفیت بادام تناسب بیشتری داشته باشد صادرات آن به آسانی انجام می پذیرد. بادام سنگی به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه مانند ترکیه و افغانستان صادر می گردد.

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست چوبی آن ضخامت بالایی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز بادام سنگی طعم لذیذ،جربی فراوان و خواص تغذیه ای بسیار بی نظیری دارد که سبب شهرت آن شده است. از مغز بادام سنگی در انواع آجیل ها و برای تهیه روغن بادام استفاده می شود.

درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل در مناطق مختلف ایران به صورت دیم نیز کشت می شود. بیشترین حجم از بادام سنگی تولید شده در ایران متعلق به استان فارس،چهارمحال بختیاری و.. است.

مشتریان و تجار عزیز می توانند عمده بادام سنگی درجه یک و تازه را به صورت مستقیم از باغدار از طریق این مجموعه خریداری نمایند.کلیه محصولات به صورت کاملا تضمینی و با تخفیف ویژه عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش محصول از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام سنگی صادراتیخرید بادام سنگیخرید بادام سنگی صادراتیخرید بادام سنگی صادراتی عمدهخرید عمده بادام سنگیخرید عمده بادام صادراتیعمده بادام سنگی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *