فروش پسته فندقی در کرمان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش پسته فندقی درکرمان

فروش پسته فندقی در کرمان _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته فندقی کرمان را به صورت عمده به فروش می رساند. پسته فندقی پر فروش ترین پسته تولیدی ایران است.

فروش پسته فندقی در کرمان

پسته فندقی یکی از ارقام پسته تولید شده در ایران است که بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را به خود اختصاص داده است. بیشترین حجم از این پسته در استان کرمان تولید می گردد پسته فندقی کرمان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و شکلی گرد و کروی مانند دارد انس این پسته بالا است که نشان دهنده ریز بودن آن می باشد.پسته فندقی طعم لذیذ،مغز سبز و چربی بالایی دارد از طرفی از نظر اقتصادی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد هم چنین به دلیل ریز بودن تعداد پسته بیشتری در یک کیلوگرم دارد. به همین دلیل میزان عرضه،تقاضا و صادرات بالایی دارد .

پسته فندقی کرمان به کشورهای مختلف از جمله چین و روسیه که از کشورهای قیمت محور هستند صادر می گردد. پسته فندقی در انواع پسته فندقی خندان،پسته فندقی دهن بست و پسته فندقی آب خندان در بازار خرید و فروش می شود. از پسته فندقی به صورت خام و بو داده در انواع آجیل و برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی گردید به همین دلیل پسته فندقی را با نام پسته اوحدی نیز می شناسند.

خریداران و تجار گرامی می توانند از طریق این مجموعه پسته فندقی مرغوب کرمان را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی کرمانفروش پسته فندقیفروش پسته فندقی در کرمانفزروش پسته فندقی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *